تاریخ انتشار :

بالتیمور

توزیع صدها « کیسه مهربانی» را برای نیازمندان، بی‌خانمان‌ها و سالمندان تهیدست در پایین شهر بالتیمور

یکی از فعالیت‌های جوانان مسلمان در ۴۲مین کنوانسیون دایره اسلامی آمریکای شمالی امسال مشارکت در امور خیریه و توزیع کیسه‌های مهربانی میان بی‌خانمان‌ها و سالمندان نیازمند بود.

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) یکی از فعالیت‌های جوانان مسلمان در کنوانسیون دایره اسلامی آمریکای شمالی امسال مشارکت در امور خیریه بود.

هزاران تن از مسلمانان آمریکا در چهل و دومین کنوانسیون سالانه دایره اسلامی آمریکای شمالی واقع در شهر بالتیمور در ایالت بالتیمور حضور به هم رساندند. این کنوانسیون یکی از بزرگترین و متنوع‌ترین گردهمایی‌های اسلامی در آمریکای شمالی محسوب می‌شود و یکی از فعالیت‌های خیریه انجام شده در آن پروژه خدماتی «کیسه‌های مهربانی برای بالتیمور» بود.

در طی این کنوانسیون مسلمانان داوطلب صدها «کیسه مهربانی» را برای نیازمندان، بی‌خانمان‌ها و سالمندان تهیدست در پایین شهر بالتیمور آماده کرده و به آن‌ها تقدیم کردند.

این تشکل امسال موفق به توزیع ۷۵۰ کیسه مهربانی متشکل از وسایل مورد نیاز چون مسواک، خمیردندان، جوراب، مواد بهداشتی، مواد غذایی و غیره شد.

دایره اسلامی آمریکای شمالی (ایکنا) یکی از بزرگترین سازمان‌های مردمی اسلامی عام المنفعه در آمریکای شمالی می‌باشد که هر ساله پروژه‌ها و برنامه‌های متعددی را برای خدمت و اصلاح جامعه به انجام می‌رساند. یکی از فعالیت‌های این سازمان از سال ۱۹۶۸ کمک به ایجاد رابطه میان جوامع از طریق تحصیلات، خدمات اجتماعی و تلاش‌های امدادگرانه بوده است.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار