تاریخ انتشار :

جشنواره جوشن

جشنواره جوشن ادای دین به شهدای مدافع حرم است

نشست خبری نخستین جشنواره رسانه ای دفاع از حرم و جبهه مقاومت، امروز سه شنبه ۲۹ فروردین، ساعت ۱۰ صبح با حضور دبیران بخش های مختلف این جشنواره برگزار شد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  جمال طاهری دبیر بخش بین الملل جشنواره جوشن نیز در این نشست با اشاره به سانسور اخبار سوریه و اتفاقات مربوط به آن در حوزه بین الملل گفت:ما در بخش بین الملل جشنواره جوشن به دنبال شناسایی رسانه ها و افرادی هستیم که اطلاع رسانی حقیقت مدافعان حرم و اتفاقات سوریه را داشته باشند.


وی افزود: در این حوزه، رسانه های خارجی، رسانه های مکتوب، دیجیتال(سایت ها)، رسانه های فیس بوک، توییتر و… مورد توجه قرار می گیرند که حقیقت را به زبان دیگر نه فارسی شناسایی و معرفی کنیم تا با تهیه بانک اطلاعاتی از رسانه هایی که در چنین وقایعی حضور ارزشمندی دارند معرفی شوند.
وی با بیان اینکه فراخوان بخش بین الملل به زبان های انگلیسی، عربی و اردو منتشر شده، گفت:آثار رسیده به این بخش بیشتر مربوط به کشور عراق بوده است.
طاهری اظهار کرد: با توجه به مذاکرات انجام شده قرار است نمایشگاهی برای آشنایی با موضوع داعش، ماهیت داعش و فعالیت های آن، به صورت عکس نوشته و تابلومقاله و نمایشگاه «سوریه، حقیقت پنهان» در طول زمان برگزاری جشنواره جوشن در بعضی از امکان عمومی مثل دانشگاه تهران برپا شود که شهروندان با فضای جشنواره اطلاع پیدا کنند.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار