تاریخ انتشار :

گزارش

بانوی بلاروسی در حرم رضوی مسلمان شد

بانوی بلاروسی در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد و شهادتین را در بارگاه رضوی به زبان آورد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )به نقل از آستان نیوز، بانوی بلاروسی فارغ‌التحصیل زبان‌های خارجه از کشور بلاروس برای دومین بار به حرم مطهر رضوی مشرف شد و به دین اسلام روی آورد.
وی که  نام «حدیث» را برای خود برگزید، درباره تشرف به دین اسلام به خبرنگار ما گفت: اولین باری که به عنوان گردشگر به ایران سفر کردم، آشنایی با مردم ایران و محیط اسلامی آن عاملی شد تا بیشتر درباره اسلام مطالعه و تحقیق کنم و بتوانم اطلاعات جامعی در این‌باره کسب کنم.
وی ادامه داد: من زبان عربی را فرا گرفته و قرآن کریم را مطالعه کردم، بدین ترتیب علاقه‌ام نسبت به این دین مبین افزایش یافت و قصد کردم تا در سفر بعدی خود به ایران بتوانم در این مکان مقدس مسلمان شوم.


وی بیان کرد: من دین اسلام را دین صلح و دوستی یافتم و تلاش داشتم تا دین اسلام را به عنوان دین همیشگی برای خود برگزینم.
وی عنوان کرد: من بسیار خوشحالم که خداوند این نعمت والا را به من ارزانی داشته و حضور در این آستان و بهره‌گیری از خدمات مختلف موجود در آن موجب شده تا خاطره بسیار زیبایی برای من به ارمغان آورد.
‌اونستویچ با اشاره به سوره‌های قرآنی و معانی آن عنوان کرد: سوره حمد را بسیار دوست دارمف زیرا یکی از سوره‌هایی است که به هنگام خواندنش توانستم دریابم که مسلمان شدن آغاز راه من است و من باید تلاش و جدیت بسیاری را برای ادامه راه به کار گیرم.


لازم به یادآوری است؛ در پایان این مراسم به این تازه مسلمان از سوی مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی، گواهی تشرف به اسلام به همراه هدایای متبرک اعطاء شد.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار