تاریخ انتشار :

نمایشگاه بین‌المللی حلال

نمایشگاه بین‌المللی حلال مالزی توسط شرکت توسعه تجارت خارجی مالزی

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی حلال مالزی ۱۶ تا ۲۰ فروردین ماه با حضور نمایندگان بیش از ۳۰ کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور برگزار می‌شود.

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از روزنامه «Japan Times»، نمایشگاه بین‌المللی حلال مالزی توسط شرکت توسعه تجارت خارجی مالزی و با سرپرستی وزارت صنعت و بازرگانی بین‌المللی این کشور برگزار می‌شود.

این نمایشگاه نه‌تنها قابلیت‌های مالزی، بلکه قابلیت‌های شرکت‌های بین‌المللی فعال در صنعت جهانی حلال را معرفی می‌کند.

در کنار نمایشگاه بین‌المللی حلال، نمایشگاه بین‌المللی سبک زندگی اسلامی نیز برگزار خواهد شد که ارتقای ادبیات و آموزش اسلامی، هنرهای اسلامی، آی‌تی و چندرسانه‌ای، پوشاک اسلامی و … از جمله اهداف و بخش‌های آن است.

بیش از ۵۵۰ نماینده از بیش از ۳۰ کشور جهان از جمله کشورهای عضو اتحادیه جنوب شرق آسیا، ایران، ترکیه، برزیل، آفریقای جنوبی، امارات، چین، ژاپن، تایوان و کره جنوبی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

سال گذشته ۵۴۳ شرکت از ۲۹ کشور در این نمایشگاه بین‌المللی محصولات حلال حضور داشتند که با استقبال بیش از ۲۲ هزار بازدیدکننده مواجه شدند. امسال ‌پیش‌بینی می‌شود که تعداد بازدیدکنندگان به بیش از ۲۵ هزار نفر برسد.

نمایشگاه بین‌المللی حلال مالزی اولین بار در سال ۲۰۰۴ با هدف تبدیل شدن به یک بازار جهانی حلال برگزار شد و اکنون به عنوان بزرگترین بازار تجارت حلال در جهان شناخته می‌شود.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار