تاریخ انتشار :

ماساچوست

برنامه «از یک مسلمان سوال کنید»

مسلمانان برنامه ای را برای طرح پرسش های احتمالی در خصوص اسلام و آموزه های آن برای شهروندان آمریکایی در ماساچوست ترتیب داده اند.

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی «آیتم لیو»، در حالی که دولت دونالد ترامپ،رییس جمهوری آمریکا تلاش می کند موج مهاجرت ها از کشورهای اسلامی را متوقف کند یکی از گروه های اسلامی محلی برای مقابله با این سیاست آغوش خود را به روی عموم باز کرده است تا تصورات غلط در خصوص اسلام و مسلمانان را بزداید.

جامعه اسلامی ساحل شمالی آمریکا (ISNS)  میزبان برنامه «از یک مسلمان سوال کنید» در خیابان « لینفیلد استریت» است.

در اعلامیه ای که بر روی وب سایت «سیتی هال» منتشر شد،آمده است:این یک فرصت برای ملحق شدن به گفتگوها،طرح پرسش ها و یادگیری پیرامون اسلام و آموزه های اسلامی است.

این در حالی است که جمعیت مسلمان در ماساچوست در حال افزایش است. از شش میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مقیم این ایالت بیش از ۸۱ هزار نفر یا ۱٫۲ درصد را مسلمانان تشکیل می دهند.

بر اساس گزارش انجمن آرشیوهای اطلاعات مذهبی،منطقه «لین» در «ماساچوست» میزبان حدود دو هزار مسلمان است.

گردهمایی روز جمعه در حالی است که دونالد ترامپ،رییس جمهوری آمریکا نسخه به اصطلاح اصلاح شده ممنوعیت مسافران خارجی از ورود به امریکا را امضا کرده به این امید اینکه این بار خبری از شکایت نامه ها در این زمینه نباشد و این دستور اجرایی شود.

دستور ترامپ بر اساس منع صدور ویزا برای افرادی است که از شش کشور مسلمان قصد ورود به آمریکا را دارند.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار