تاریخ انتشار :

امریکا

تور هنری پخش و نمایش فیلم‌های اسلامی و شرقی برای مبارزه با اسلام‌هراسی

انجمن فیلم شمال غربی واقع در سیاتل قصد دارد تور هنری پخش و نمایش فیلم برای مبارزه با اسلام‌هراسی راه اندازی کرده و همبستگی سینماگران را با مسلمانان نشان دهد.

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )به نقل از thestranger، انجمن فیلم شمال غربی، یک سازمان فیلم‌سازی در شهر سیاتل واقع در ایالت واشنگتن آمریکا، تور هنری پخش و نمایش فیلم‌های اسلامی و شرقی برای مبارزه با اسلام‌هراسی راه اندازی کرده است.

گفته می‌شود ریچارد آبراموویتز، موسس و رئیس توزیع فیلم آبراموراما، و کورتنی شیهان، مدیر اجرایی انجمن فیلم شمال غرب قصد نمایش فیلم‌هایی به منظور به چالش کشیدن اسلام‌هراسی در آمریکا را دارند.

این تور هنری با عنوان «قیام هنر هفتم» به هدف اعلام همبستگی و همدلی سینماگران و هنرمندان آمریکایی برای مبارزه با گسترش اسلام‌هراسی و ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا برگزار می‌شود. این تور سینمایی قرار است در ماه می ۲۰۱۷ آغاز شده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این گروه در ۳۰ سالن سینما واقع در ۱۸ ایالت مختلف آمریکا اقدام به نمایش فیلم می‌کند.

اسامی هنرمندان و سینماگران معروف آمریکایی چون لوری اندرسون، رامین بحرانی، استیو بوشمی، جاناتان دمی، وودی هارلسون، مری هارون، جاناتان لتم، رابرت استون، نیک فلین، پائول هاگیس، ویلیام هوربرگ، چارلز بکستر، جان تورتورو، و ناتالی مرچنت در میان برنامه‌های این تور به چشم می‌خورد.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار