تاریخ انتشار :

مدیر شبكه تلویزیونی «جوهر»

سریال‌های مذهبی که داستان‌های قرآنی را به تصویر گرفته باشد، مورد استقبال مردم واقع می‌شود

مدیر شبکه تلویزیونی «جوهر» در دیدار وابسته فرهنگی کشورمان در «جلال‌آباد» افغانستان پخش سریال‌های دینی و قرآنی ایران از این شبکه را خواستار شد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خادم، مدیر شبکه تلویزیونی «جوهر» افغانستان (شبکه تلویزیونی «آسیا»ی سابق) با سید‌رضا حسینی دستجردی، وابسته فرهنگی ایران در «جلال‌آباد» افغانستان دیدار و درباره برقراری ارتباط و همکاری‌های دوجانبه گفت‌وگو کرد.


خادم در این دیدار با اشاره به اشتراکات بین ملت‌های مسلمان افغانستان و ایران از آمادگی شبکه تلویزیونی «جوهر» برای همکاری با وابستگی فرهنگی ایران در جلال‌آباد خبر داد و در ادامه خواستار ارائه کمک‌های ایران برای پیشرفت برنامه‌های رسانه‌ای این شبکه تلویزیونی شد.
وی سپس با یادآوری سابقه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی خود، گفت: در حال حاضر مدیر دو مرکز آموزشی در صنوف مختلف در افغانستان هستم و بر این اساس نسبت به استفاده از امکانات فرهنگی و کسب تجربیات آموزشی از سوی ایران برای دانش‌آموزان مدارس خود، احساس نیاز می‌کنم. از دیگر مواردی که درخواست دارم به آن پاسخ دهید، تهیه منابع درسی و آموزشی برای دانش‌آموزان است.
خادم افزود: با آغاز دور جدید فعالیت‌های شبکه تلویزیونی «جوهر»، آمادگی داریم تا نسبت به پخش فیلم‌ها و سریال‌های ایران اقدام کنیم. با این توضیح که در حوزه ولایت ننگرهار، با توجه به حساسیت‌های مذهبی مردم، بیشتر سریال‌های مذهبی که داستان‌های قرآنی را به تصویر گرفته باشد، مورد استقبال مردم واقع می‌شود، مانند سریال حضرت یوسف که مخاطبان و علاقمندان پرشماری دارد.
مدیر شبکه تلویزیونی «جوهر» در پایان سخنانش با ابراز علاقمندی برای سفر به ایران به منظور آشنایی با فعالیت‌های رسانه‌ای کشورمان، از وابسته فرهنگی ایران در جلال‌آباد برای شرکت در آیین افتتاحیه شبکه تلویزیونی «جوهر» دعوت کرد.
حسینی نیز در این ادامه دیدار آمادگی وابستگی فرهنگی ایران را برای هرگونه همکاری فرهنگی، علمی، اجتماعی و رسانه‌ای با شبکه تلویزیونی «جوهر» در راستای اهداف مشترک جمهوری اسلامی ایران و افغانستان، اعلام کرد.
وی همچنین به طرف افغانستانی قول داد که برای تأمین منابع درسی و آموزشی، پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد و همچنین نسبت به تأمین و تهیه فیلم و سریال‌های مورد نظر شبکه «جوهر» اقدام خواهد کرد.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار