تاریخ انتشار :

میدلزبورو

علی اکتار مغازه دار مسلمان، جان زن سالمند را نجات داد

یک مغازه دار مسلمان در شهر بندری میدلزبورو یکی از مشتریان سالمند خود را که برای خرید روزانه‌اش نیامده بود نجات داد.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به نقل از aboutislam، یک مغازه دار مسلمان در شهر بندری میدلزبورو در شمال شرقی انگلستان جان یکی از مشتریان سالمند خود را نجات داد.

علی اکتار صاحب یک مغازه در میدلزبورو در شمال یورکشایر هنگامی که مانند همیشه مغازه خود را در ساعت ۹:۳۰ صبح باز کرد، متوجه شد زن سالمند انگلیسی مانند همیشه به مغازه او نیامده است.

اکتار در این باره گفت: او همیشه بیرون مغازه منتظر من می‌ایستاد و به خاطر اینکه دیر مغازه را باز می‌کردم سرم غر می زند. او پیرزن تنهایی است و وقتی روز پنج شنبه مغازه را باز کردم و او آنجا نبود تصور کردم که حتما دیر کرده با این حال نگران شدم و برای اطمینان خاطر یک نفر را به منزل او فرستادم. او بازگشت و به من گفت که در زده و کسی جواب نداده است.

اکتار دو مرتبه دیگر نیز فردی را به منزل پیرزن ۸۷ ساله فرستاده و سرانجام با پلیس تماس می‌گیرد. پلیس درب خانه را شکسته و متوجه می‌شود که پیرزن بر کف اتاق خود افتاده است. به گفته پلیس این پیرزن انگلیسی ۱۱ ساعت در همان حال افتاده بوده و اگر به خاطر توجه مغازه دار مسلمان نبود به احتمال زیاد زنده نمی‌مانده است.

این زن سالمند اکنون در بیمارستان جیمز کوک بستری می‌باشد، همسایگان او متعقدند اگر به خاطر توجه علی نبود احتمالا زنده نمی‌ماند و آن‌ها به مغازه دار مسلمان به چشم یک قهرمان نگاه می‌کنند.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


  1. محمّد امین گفت:

    خدا توفیقش دهد؛ولی این مغازه دار مسلمان؛که خدای ناکرده مشروبات الکلی نمی فروشد؛در پشت سرش شیشه های مشکوکی گذاشته اند،إن شآء اللّه که چنین نباشد

آخرین اخبار