تاریخ انتشار :

کمپانی آمریکایی «نایکی»

محصول جدید کمپانی آمریکایی با نام «نایکی پرو حجاب»

کمپانی آمریکایی «نایکی» از محصول جدید خود که ویژه ورزشکاران مسلمان زن است، رونمایی کرد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  کمپانی تولید پوشاک و لوازم ورزشی «نایکی» آمریکا از محصول جدید خود با نام «نایکی پرو حجاب» که پوششی برای سر ورزشکاران مسلمان زن است، رونمایی کرد. این پوشش سر از الیاف پلی‌استر سبک وزنی با رنگ طبیعی سیاه ساخته شده است. روی این پوشش سر، منفذهای ریزی تعبیه شده تا به عمل تنفس سر ورزشکار کمک کند.

«نایکی» اعلام کرده در پی ابراز نارضایتی چندین ورزشکار مسلمان زن به شرکت در مسابقات با پوشش سر سنتی، به فکر طراحی پوششی برای سر این ورزشکاران افتاده است. فرایند طراحی تا ساخت این پوشش سر، ۱۳ ماه به طول انجامید و این محصول از بهار سال ۲۰۱۸ در معرض فروش عموم قرار خواهد گرفت.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری :


  1. محمّد امین گفت:

    با سلام؛ دین خدا اسلام مخالف ورزش و تندرستی نیست؛ولی واقعاً چه لزومی دارد که بانوان مسلمان در جلوی نامحرمان بالا و پائین بپرند و لباسهای تنگ و چسبان بپوشند!!!…این از دستورات خدا و حیاء به دور است…پوشش و حجاب زنان مسلمان بایستی مانند فاطمه زهراء و مریم مادر عیسی و زینب کبری و فاطمه معصومه(سلام خدا بر آنها)باشد؛ زیرا خداوند آنان را الگو قرار داده است؛و خودمان قضاوت کنیم آیا اگر ایشان بودند این چنین در مقابل نامحرمان رفتار می کردند؟

آخرین اخبار