تاریخ انتشار :

جکی مایلز

گریه‌های بانوی مسیحی پس از بازدید از مسجد

جکی مایلز، بانوی مسیحی اهل کشور ولز از تجربه احساسی خود به هنگام بازدید از مسجد «نیوپورت» می‌گوید.

 

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از پایگاه خبری «ilmfeed»، مایلز می‌گوید: روز درهای باز مسجد بود. به «نیوپورت» رفتیم تا در مراسم مسجد شرکت کنیم. مراسم بسیار زیبایی بود.
وی افزود: چیزهایی به نمایش گذاشته شده بود و از ما دعوت می‌شد که نظراتمان را بیان کنیم یا اگر می‌خواهیم نماز خواندن مسلمانان را به تماشا بنشینیم.
مایلز گفت: ما هم همه این کارها را انجام  دادیم اما مسئله اصلی مهمان‌نوازی، فضای باز و بخشندگی و عشقی بود که به ما داده می‌شد.


وی افزود: وارد مسجد شدیم، از ما استقبال شد؛ ناگهان تحت تأثیر فضا، من و همراهم شروع به گریه کردیم. البته برای من، یک گریه شدید غیرقابل کنترل بود؛ بسیار خجالت زده شدم.
جکی مایلز ادامه داد: دلیل گریه‌ام، این حقیقت بود که چقدر همه ما به هم شبیه هستیم و چقدر این دشمنی‌های احمقانه غیرضروری است.
وی افزود: زنان مسلمانی که در مسجد بودند به سرعت مرا در آغوش گرفتند تا آرام شوم. سپس برای «جانی» توضیح دادند که متأسفانه نمی‌توانند او را بغل کنند و این باعث خنده ما شد و کمی هم گریه مرا متوقف کرد.
این بانوی غیرمسلمان ولزی گفت: من می‌خواستم این حس خود را با دیگران به اشتراک بگذارم و بگویم تروریست‌ها در همه جوامع و ادیان وجود دارند اما اکثر ما انسان‌هایی که روی این کره زیبا زندگی می‌کنیم کسانی هستیم که درگیری‌ها و خشونتی را که اقلیت‌های کوچک ایجاد می‌کنند، نمی‌خواهیم.
مراسم روز درهای باز مسجد نیوپورت با هدف معرفی اسلام و مسلمانان و زدودن تصورات نادرست در مورد آنان برگزار شد.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار