تاریخ انتشار :

فرشته حمزه ای

بانوی آمریکایی مسلمان: ترامپ و کلینتون شایستگی ریاست جمهوری ندارند

یک بانوی آمریکایی که مذهبش را از مسیحی به مسلمان تغییر داده و ساکن گرگان شده است؛ گفت که هر دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا (ترامپ و کلینتون) شایستگی و لیاقت این مقام را ندارند.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) فرشته حمزه ای طی گفت و گویی اظهار داشت: ترامپ از مسلمانان بدش می آید و به همین یک دلیل هم مسلمانان آمریکا نمی توانند به راحتی در کنار او زندگی کنند.
وی ابراز داشت: هیلاری کلینتون مدعی بمباران ایران بعد از رسیدن به مسند ریاست جمهوری شده است و این ۲ رویکرد و نگاه نشان می دهد که این افراد چقدر خشن هستند.

82297436-71150929
وی گفت: مردم آمریکا هشت سال قبل به امید و آرزوی آمدن و برگشت صلح به کشورشان به اوباما رای دادند اما نه تنها رویای آنها محقق نشد بلکه اوضاع بدتر هم شد. امروز آمریکا توسط نیروهای وابسته نظیر داعش و تکفیری ها به سوریه، یمن و سایر کشورها حمله و دست به کشتار مردم مظلوم و بی گناه می زنند.
بانوی آمریکایی گفت: من امروز مسلمان هستم و مطمئنم با بازگشت به کشورم احساس ناامنی می کنم و نمی خواهم به سرزمینم برگردم چراکه در ایران آزادی من بیشتر است.
حمزه ای افزود: به نوبه خود هیچ یک از این ۲ نامزد ریاست جمهوری آمریکا را دوست ندارم و حتی شنیدن نام آنان برایم گریه آور و ناراحت کننده است. البته سیستم خراب سیاست آمریکا باعث رشد این گونه افراد شده است.
وی اضافه کرد: آمریکا تبلیغات بسیار منفی علیه ایران انجام می دهد و متاسفانه در آنجا برخی ایرانی ها به آن تبلیغات اعتماد کرده و از ایران و ایرانی بودن فاصله گرفتند اما افراد دیگری هستند که از ایران در هر شرایطی دفاع می کنند.
وی که در مقطع کارشناسی ارشد رشته جامعه شناسی با گرایش مردم شناسی تحصیل کرده است؛ یادآور شد: برای آمریکا مهم نیست که چه بلایی بر سر ایران بیاید، البته (دولت) آنها تمام کارها و برنامه های ایران را رصد می کند و به دنبال اهداف و برنامه های خود از جمله نفوذ فرهنگ غرب هستند و در این شرایط ایرانیان باید از فرهنگ و سرزمین خود دفاع کنند.
فرشته حمزه ای با یادآوری تحریم ایران و بدعهدی آمریکا که باعث شده است این فشار همچنان پابرجا باشد؛ خاطرنشان کرد: از این مساله متنفرم و هر روز از ظلم و بدعهدی مقامات ایالات متحده بیشتر از قبل دلزده می شوم.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار