تاریخ انتشار :

نرم افزار پیام رسان «۴۰»‌

پیام‌رسان ۴۰ ؛ ارتباطی نو برای مسلمانان

به تازگی نسخه آزمایشی یک نرم افزار پیام‌رسان، با نام « ۴۰ » منتشر شده که شعار خود را «ارتباطی نو برای مسلمانان» عنوان کرده است.

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به گزارش وب سایت هافینگتون نرم افزار پیام رسان «۴۰»‌ ادعا می کند «حاصل کار و تلاش جوانان متخصص صنعت IT از چند کشور اسلامی است که بدون در نظر گرفتن ملیت، نژاد و زبان، بر اساس آرمان مشترک‌شان که اتحاد امت اسلامی بوده است، توانستند این محصول را به مرحله بهره‌برداری برسانند.»
farhangnews_243073-627490-1478849389
پیش از این سابقه نداشته که نام یک پیام رسان بر مبنای اعداد، نام گذاری شود و به نظر می رسد با توجه به شرایط زمانی انتشار آن ، عدد ۴۰ اشاره داشته باشد به تجمع ده ها میلیون مسلمان در کشور عراق و شهر کربلا در روز «اربعین حسینی» که یادآوری و بزرگداشتی است برای چهلمین روز از کشته شدن حسین ، نوه محمد پیامبر مسلمانان و نیز امام سوم شیعیان که حدود ۱۲۵۰ سال قبل، به صورت مظلومانه ای در این شهر به قتل رسیده است.
پیام رسان ۴۰ که دارای قابلیت گفت‌وگو و تعامل، اشتراک فیلم و صوت و عکس و فایل و ایجاد گروه ها و کانال های تخصصی است، رایگان و امن بودن را به عنوان بخشی از مزیت های خود مطرح کرده و علیرغم این که زبان پیش فرض آن انگلیسی است ، امکان انتخاب زبان های دیگری از جمله عربی، اردو، فرانسوی، فارسی، ترکی و … را نیز برای مخاطب فراهم کرده است.
قابل ذکر است این نرم افزار به صورت همزمان برای سیستم عامل های Android ، ios و Windows ارائه شده و بنا بر این می توان از آن در اکثر گوشی های تلفن همراه و رایانه های رومیزی استفاده نمود.
برای دسترسی به توضیحات بیشتر و دریافت این محصول جدید ، می توانید سری به پایگاه اینترنتی آن را به نشانی www.40.me  بزنید.
منبع: فرهنگ نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار