تاریخ انتشار :

پس از چهار سال تحقيق :

زن آمریکایی در حرم امام رضا(ع) مسلمان شد

یک بانوی آمریکایی روز چهارشنبه با ادای شهادتین در حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد به دین مبین اسلام مشرف شد.

به گزارش رهیافتگان، آستان قدس رضوی اعلام کرد: ˈایمیˈ ساکن نیویورک، در جمع خبرنگاران دلیل اصلی گرایش و تشرف به دین مبین اسلام و علاقه مندی خود به ایرانیان را آشنایی با خانواده ایرانی دانست.
وی گفت: روز اربعین پارسال در نیویورک با گروهی از شیعیان برخورد کردم و آنان غذای نذری به من دادند و هنگامی که درباره عاشورا و امام حسین(ع) از آنان سووال کردم پاسخهای جالی شنیدم.
ایمی اظهار داشت: اسلام دین کاملی است که می تواند همه نیازهای انسان را تامین کند و دستورالعملهای جامعی را برای خوب زیستن دارد و با مطالعاتی که در این زمینه داشتم مذهب تشیع را برای خود برگزیدم.
وی زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) را نیز نقطه عطفی در زندگی اش عنوان و بیان کرد: در حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (ع) احساس امنیت و آرامش می کنم و امیدوارم بتوانم یک مسلمان واقعی شوم.
این تازه مسلمان که حدود چهار سال برای انتخاب دین اسلام تحقیق و پژوهش کرده است گفت: با مطالعه قرآن و کتابهایی از زندگینامه ائمه اطهار(ع) مذهب تشیع را به عنوان کاملترین دین انتخاب کردم زیرا همه دستوراتی که در آن آمده از مبانی علمی برخوردار است و باعث سعادت بشر می شود.
این بانوی آمریکایی پس از تشرف به اسلام نام ˈآمنهˈ را برای خود برگزید.

اشتراک گذاری :


  1. edvardo گفت:

    آستان قدس رضوی اعلام کرد

  2. edvardo گفت:

    سلام
    احتملا این از ضعف خبرنگار آستان قدسه که نتونسته مطلب رو ادا کنه. و به احتمال زیاد این فرد ۴ ساله که داره درباره ادیان تحقیق می کنه بعد از عاشورا با تشیع در اسلام آشناشده و…
    من هم مثل شما دعا می کنم ایشون فقط اسما مسلمون نباشند هرچند با شناختی که از این دوستان دارم می دونم که اینطور نخواهد بود

  3. fateme گفت:

    سلام
    لطفا شماره تماس یا ایمیلی بدبد که بتونیم ایشون رو به دانشگاه دعوت کنیم .
    ممنون

آخرین اخبار