تاریخ انتشار :

نایب رئیس شورای علمای الرباط المحمدی عراق

حضور ما در حرم امام حسین (علیه السلام) همچون حضور در بیت رسول الله (صلی الله علیه وآله) است

شیخ محمد نوری جاسم که در جشنواره بین المللی “تراتیل السجادیه” حضور پیدا کرده، این جشنواره را حاوی پیام صلح و وحدت برای جهانیان دانست.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )شیخ محمد نوری جاسم نایب رئیس شورای علمای الرباط المحمدی در عراق که در جشنواره بین المللی تراتیل السجادیه حضور پیدا کرده، این جشنواره را حاوی پیام صلح و وحدت برای جهانیان دانست.

img10101516

وی گفت: تمام دنیا باید بداند که در عراق مردانی هستند که فتنه انگیزی، تفرقه و پراکندگی را نمی پذیرند و همه را به وحدت، صلح و دوستی میان تمامی اقشار و فرقه های عراق و بلکه بین تمامی بشریت دعوت می کنند.

شیخ نوری جاسم افزود: حضور ما در حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) در واقع به معنی حضور در بیت حضرت محمد (صلی الله علیه و آله وسلم) است که در آن چیزی جز محبت و صلح وجود ندارد. وی از امت اسلامی دعوت کرد تا از اخلاق نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) و اهل بیت ایشان تبعیت کنند.

این عالم سنی نیروهای امنیتی حاضر در آزادسازی موصل را به صبر و پایداری در مقابل دشمنان فراخواند و آن ها را مخاطب قرار داده و گفت: شما نشان امید همه امت اسلامی و ملت عراق هستید و ما با شما در آزادسازی موصل متحد خواهیم بود همچنان که در آزادسازی فلوجه با شما بودیم.

شیخ نوری خون های ریخته شده در جنگ با داعش را امانتی بر گردن تمامی عراقی ها دانست و گفت: همگی باید از این امانت محافظت کنیم و از کشورمان که این خون ها به خاطرش ریخته شده دفاع کنیم.

شایان ذکر است که در سومین جشنواره بین المللی تراتیل السجادیه جمع زیادی از پژوهشگران، فرهیختگان و سیاستمداران که اکثر آن ها از کشور های ایران، فرانسه، لبنان، تونس، مصر، عراق، سوریه و اردن هستند، حضور یافته اند.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار