تاریخ انتشار :

به همت کمپین "آسیه":

لباس‌های ورزشی اسلامی برای مسلمانان آمریکا تولید می شود

کمپین حجاب اسلامی به نام «آسیه» در شهر مینیاپولیس در ایالت مینه سوتای آمریکا، قصد تولید و ارائه لباس‌های ورزشی اسلامی برای زنان مسلمان آمریکایی دارد.

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) یک کمپین حجاب اسلامی با نام “آسیه” در آمریکا به منظور سرمایه‌گذاری برای تولید و ارائه لباس‌های ورزشی اسلامی برای زنان مسلمان تشکیل شده است.

img08343246

زنان محجبه و مسلمان در آمریکا همیشه در جستجوی شیوه‌هایی برای شرکت در فعالیت‌های ورزشی بوده‌اند. با این حال بسیاری از زنان مسلمان به دلایل مذهبی و فرهنگی قادر به سازگاری با جامعه ورزشی آمریکا نبوده و نمی‌توانند در فعالیت‌های ورزشی این کشور حضور داشته باشند. در همین راستا کمپین آسیه در مینیاپولیس واقع در ایالت مینه‌سوتای آمریکا با ارائه لباس‌های ورزشی اسلامی قصد ایجاد تغییر در این وضعیت را دارد.

فاطمه حسین و جیمی گلوور، موسسان آسیه می‌گویند: ما می‌خواهیم به زنان و دختران در تمامی سنین اعتماد به نفس و توانمندسازی اعطا کنیم تا آن‌ها بتوانند در کنار حفظ‌ باورهای دینی و فرهنگی‌شان، به ورزش بپردازند.

فاطمه حسین در یک دهه گذشته تلاش داشته به زنان و دختران مسلمان برای شرکت در فعالیت‌های ورزشی کمک‌رسانی کند. او در این راستا یک برنامه عام المنفعه راه اندازی کرده‌است و در این برنامه ساعاتی از فعالیت باشگاه ورزشی را در اختیار دختران و زنان قرار داده است تا آن‌ها بتوانند بدون مزاحمت به تمرینات ورزشی بپردازند.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار