تاریخ انتشار :

مسئول روابط عمومی موسسه جامعه القرآن

آغاز ثبت نام دوره تخصصی حفظ یک ساله قرآن کریم موسسه جامعه القرآن

مسئول روابط عمومی موسسه جامعه القرآن استان تهران و البرز با اشاره به آغاز ثبت نام دوره تخصصی حفظ یک ساله قرآن گفت: برگزیدگان المپیاد آزمایشی عروج امروز و فردا مهلت دارند برای ثبت نام اقدام کنند…

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  منیر روحی، مسئول روابط عمومی موسسه جامعه القرآن استان تهران و البرز دبا اشاره به آغاز ثبت نام دوره تخصصی حفظ قرآن موسسه گفت: برگزیدگان المپیاد آزمایشی عروج امروز و فردا مهلت دارند، برای ثبت نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این دوره از ۲۷ شهریور ماه به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره یک ساله در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ موفق به حفظ کل قرآن کریم خواهند شد.

img09331681

روحی با بیان اینکه علاقه مندان هر روز یک و نیم صفحه از قرآن کریم را حفظ خواهند کرد، اظهار داشت: شرک کنندگان در پایان هر ۵ جز در المپیاد قرآنی راسخون مورد ارزیابی قرار می گیرند، این آزمون با حضور قرآن آموزان خواهر و برادر شعب جامعه القرآن به صورت همزمان در دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی موسسه جامعه القرآن استان تهران و البرز تاکید کرد: بعد از هر المپیاد به کسانی که موفق به حدنصاب نمره لازم رسیده باشند گواهی بین المللی حفظ قرآن اعطا شده و به دوره بعدی راه خواهند یافت.

وی همچنین از اعزام حافظان خواهر موسسه به سفر زیارتی مشهد مقدس در روز شنبه بیستم شهریورماه خبر داد و گفت: خواهرانی که در دوره یک ساله سال ۹۴-۹۵ شرکت کرده اند در این سفر آخرین سوره قرآن را در حرم مطهر امام رضا (ع) به آن امام رئوف هدیه خواهند کرد.

روحی با بیان اینکه برادران شعبه نامجو، استان البرز و استان تهران نیز دیروز به این سفر اعزام شدند، خاطرنشان کرد: خواهران نونهال شعبه امام حسین موسسه جامعه القرآن نیز هفته گذشته به این سفر زیارتی رفتند.

منبع: شبستان 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار