تاریخ انتشار :

کلی کلاسون

بانوی تازه‌مسلمان: مطالعه سیره اهل‌البیت را دوست دارم

در آموزه‌های اسلامی حرفی از ذات گناه‌آلود، پسر خدا و تثلیث نیست. او گمشده خود را در اسلام می‌یابد

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) بانوی تازه مسلمان در شبکه اهل البیت از نحوه آشنایی خود با اسلام می‌گوید. «کلی کلاسون» (Kelly Klasson) اهل میشیگان آمریکاست. او در یک خانواده مسیحی کاتولیک به دنیا آمد. از همان آغاز کودکی برخی آموزه‌های مسیحی را قبول نداشت؛ مثلاً آموزه «گناه نخستین» برای او آزاردهنده بود. طبق این آموزه خطای آدم و حوا به نسل آن‌ها منتقل‌شده است و همه انسان‌ها گناه‌آلود به دنیا می‌آیند و تنها کسانی که به حضرت عیسی (علیه‌السلام) به‌عنوان پسر خدا ایمان بیاورند، ذات آن‌ها پاک می‌شود.

55522222232

خانم کلاسون در کودکی زیاد به کلیسا می‌رفت تا اینکه کشیش کلیسا به جرم آزار جنسی کودکان به زندان انداخته شد. او که کشیش را سخنگوی خداوند می‌دانست، در اثر این حادثه سالیان زیادی خدا را گم می‌کند. او به دنبال گمشده خود، خداوند، به مطالعه برخی ادیان و مکاتب عرفانی می‌پردازد ولی خدا را به‌طور شایسته در آنها نمی‌یابد؛ تا اینکه به یک سخنرانی اسلامی گوش می‌دهد و خداوند را در الهیات اسلامی منطقی می‌یابد. در آموزه‌های اسلامی حرفی از ذات گناه‌آلود، پسر خدا و تثلیث نیست. او گمشده خود را در اسلام می‌یابد. به مطالعه کتب اسلامی می‌پردازد و هرچه جلوتر می‌رود، اسلام برای او معنای بیشتری پیدا می‌کند و سرانجام مسلمان می‌شود. بانوی تازه‌مسلمان، ارتباط با خداوند را بعد از سال‌ها قطع ارتباط، بسیار زیبا و شگفت‌آور توصیف می‌کند. مطالعه قرآن کریم افق‌های تازه‌ای از معرفت و تهذیب نفس را به روی او می‌گشاید.

خانم کلاسون بعد از پذیرفتن اسلام به مطالعه مذاهب اسلامی می‌پردازد و سیره اهل‌البیت او را جذب مذهب شیعه می‌کند. او شرکت در جماعات مسلمین را دوست دارد و نماز را آرام‌بخش خود در مشکلات زندگی بیان می‌کند.

 منبع:پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار