تاریخ انتشار :

خبرنگار چینی در بارگاه منور رضوی به دین اسلام مشرف شد

مرد جوان چینی در حرم امام رضا شهادتین گفت + عکس

یک خبرنگار چینی براساس علاقه قبلى خود و در پی سفر به مشهد مقدس تحت تاثیر معنویت و جذبه روحانی بارگاه منور رضوی قرار گرفت و به دین مبین اسلام مشرف شد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) به نقل از آستان نیوز، ونگ یون ( Wang) با گفتن شهادتین، اسلام را به عنوان دین اصلی خود پذیرفت و پس از اسلام آوردن نام علی را برای خود برگزید.
علی قرآن را منبع مناسبی برای یافتن پاسخ پرسش های خویش ذکر کرد و گفت: ماه ها پیرامون ادیان مختلف به ویژه اسلام و تشیع مطالعه کرده ام اما هیچ دینی را کامل تر و جامع تر از این دین نیافتم و نتوانستم خلا معنوی که در من وجود داشت را جبران کنم.
این تازه مسلمان چینی عنوان کرد: بر همین اساس، اسلام را دینى با ویژگی‌ها و مشخصات منحصر بفردى یافتم که برابرى، برادرى، مساوات، عدالت و حق و حقیقت از جمله مشخصه‌هاى اصلى آن است.
photo_2016-06-20_14-46-235
او عنایت خداوند و حضرت رضا(علیه السلام) را در پیدایش این اعتقاد بسیار موثر می داند و ادامه می دهد: من معتقدم که اسلام، دینی با ارزش، غنی و الهی است و بر ما واجب است تا از آن درس بگیریم و اسرار پنهان آن را کشف کنیم. خوشحال هستم که با این انتخاب راه صحیح را برگزیدم و هیچگاه از این انتخاب نیز پشیمان نخواهم شد.
علی گفت: همواره شهرهاى مذهبى داراى ویژگیهاى منحصر به فردی هستند به ویژه در حرم مطهر امام رضا(ع) که انسان از تمام مادیات رها شده و دنیا را به فراموشی می سپارد و شور و شوق عجیبى در انسان حاکم می‌شود.
وی در ادامه ایران را نمونه واقعی یک جامعه اسلامی ذکر کرد و افزود: متاسفانه فضای رسانه‌ای حاکم در جهان، اخبار خوبی را پیرامون این کشور منتشر نمی کند و آنچه معرفی می شود با آنچه وجود دارد بسیار متفاوت است.
در پایان این مراسم از سوی مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی، هدایای فرهنگی شامل، کتابهای آشنایی با دین اسلام، اصول اعتقادات و سجاده و جانماز به این تازه مسلمان شده اهدا شد.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار