تاریخ انتشار :

اسکار السالوادوری

رودریگرز اولین مسلمان از کشور السالوادر

قبل از اسلام ازدواج کرده بودم همسرم اولین نفر از خانواده بود که از مسلمان شدن من باخبر شد. بعداز اسلام اوردن٬ رفتار من تغییر کرده بود. اعتراف میکنم که قبل از ان٬ انسان مغرور و متکبری بودم ولی اسلام در اخلاق و رفتار من تاثیر زیادی گذاشت.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) رودریگرز ۴۴سال سن دارد. درسن ۲۸سالگی مسلمان شده است و حالا اسم خود را مصطفی السالوادوری گذاشته است. او نحوه آشنایی خود بادین اسلام رااینگونه بیان میکند:

وقتی که در دانشگاه بودم٬ در رشته مردم شناسی باادیان مختلف آشنا شدم. به این فکر افتادم در مورد دینخودم کنکاش کنم. چند سوال بزرگ درذهن من در مورد دین مسیحیت بوجود امد. بعنوان مثال مگر مادر دعاهایمان نمیگییم خداوند خالق همه چیز است پس چرا میگوییم حضرت مریم مادر خداوند است؟

از چند کشیش سوال کردم ولی جوابهای متناقضی بمن دادند که مراقانع نکرد. تااین که بااسلام اشناشدم. من ۳سال در این مورد تحقیق کردم تا ایمان آوردم دین اسلام بزرگترین و برترین دین است. من در سوره اخلاص پاسخ تمام سوالات خود را در مورد اسلام به زیبایی پیدا کردم. وقتی خواستم مسلمان شوم بایک مشکل بزرگ برخورد کردم. در کشور من هیچ مسلمانی نبود! به همین خاطر به کشورهای همسایه سفر کردم. پاناما٬گواتمالا٬ هندوراس و چند کشوردیگر. تااینکه در کشور گواتمالادر یک روز جمعه شهادتین را گفتم و مسلمان شدم. لحظه بسیار خوبی بود که قابل وصف نیست گویا دوباره متولد شدم و پابه این جهان گذاشته ام و زنده شدم.

photo_2016-06-26_00-56-14

قبل از اسلام ازدواج کرده بودم همسرم اولین نفر از خانواده بود که از مسلمان شدن من باخبر شد. بعداز اسلام اوردن٬ رفتار من تغییر کرده بود. اعتراف میکنم که قبل از ان٬ انسان مغرور و متکبری بودم ولی اسلام در اخلاق و رفتار من تاثیر زیادی گذاشت.

همسرم نیز ۳سال بعد از من مسلمان شد. اولین کتابخانه اسلامی را بنام فاطمه الزهرا راه اندازی کردم و الان به برکت این کتابخانه ۱۰۰نفر مسلمان السالوادوری در کشورم زندگی میکنند.۳فرزند دارم به اسمهای علی٬ امیر و فاطمه. بدلیل ارادت زیادم به مولا علی (علیه السلام ) اسمهای فرزندان پسرم را اینگونه انتخاب کردم.

حضرت علی یک شخصیت عجیب و بزرگ نتنها در اسلام بلکه در جهان میباشد. هر حرکت ایشان در زندگی برای مادرس میباشد. اگر ایشان صدای من را میشنید٬ به ایشان میگفتم که خیلی شرمنده ام که نتواستم فعالیت زیادی برای تبلیغ و گسترش اسلام انجام بدهم و در این مورد از ایشان کمک و یاری میخواهم و در آخر بزرگترین آرزوی من این است ک در لحظه مرگ در حال نماز و یا تبلیغ برای دین اسلام باشم!

گروه تحقیقات سایت رهیافتگان وابسته به انجمن شهید ادواردو انیلی – منیره موسی زاده -برنامه عقیق

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار