تاریخ انتشار :

شبنم سناسرا

زن مسلمان کانادایی:

یک مسلمان کانادایی گفت: حرم مطهر رضوی تجلی‌گاه تاریخ و فرهنگ اسلامی است و شیعیان باید قدر این امام همام را بدانند.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) «شبنم سناسرا» در جمع ۲۲ نفر از زائران غیر ایرانی مسلمان از کشور کانادا در جوار حرم مطهر رضوی گفت: من یک معلم مسلمان از کشور کانادا هستم، در دبستان تدریس می کنم و امکان زیارت ثامن الحجج(ع) برای اول بار نصیب من شده است.
وی با رضایتمندی از خدمات ارائه شده برای زائران در بارگاه منور رضوی، عنوان کرد: در چند روزی که در مشهد بوده ایم درک حضور در جوار این امام همام و توسل و تمسک به ساحت قدسی ایشان قوت و قدرت معنوی به همه اعضای گروه ما داده است.
این بانوی کانادایی ادامه داد: حرم امام رضا(ع) به لحاظ موقعیت مذهبی و دینی جایگاه ویژه ای دارد و من هم به عنوان یکی از دوستداران اهل بیت(ع) برای زیارت این امام همام به مشهد مسافرت کرده ام.
این زائر کانادایی گفت: هنر و معماری اسلامی به کار رفته در رواق و صحن های حرم امام هشتم(ع) جالب و شگفت انگیز است.
وی علاوه بر ابراز رضایت از سفر به مشهد و زیارت امام هشتم(ع)، مردم مشهد را میهمان نواز و خوش برخورد دانست و گفت: مشهد شهر خوبی برای مقصد گردشگری و سفر است و اماکن تاریخی و مساجد این شهر بسیار تاثیرگذار است.
وی عنوان کرد: چهار سال قبل به زیارت حرم امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) مشرف شدم و اکنون به زیارت امام رضا(ع)آمده ام.
وی اظهار کرد: به هنگام برگشت به کشورم مکان های جالب و دیدنی، تاریخ و هنر معماری و آیینه کاری، رواق و صحن های حرم و همچنین رفتار صمیمانه مردم را برای اقوام و آشنایان خود بازگو می کنم.

منبع: آستان نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار