تاریخ انتشار :

مارگاریتا مریم

سوپر مدل اهل چک از چگونگی مسلمان شدن خود میگوید + عکس

آنچه مرا شگف‌زده کرده، این است که چگونه مردم از هر جای جهان در اینجا، در سایه‌ی امنیت و آرامش زندگی می‌کنند بدون اینکه کسی دیگری را به خاطر رنگ پوست، نوع لباس و اعتقادش متهم کند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) مارگاریت کرین کیوا بازیگر طراح مد و سوپر مدل چک اعلام کرد که به اسلام گرویده و نام بخود را به مریم تغییر داده است . او که حتی از هالیوود پیشنهاد کار داشته است و مسیحی مذهب بوده می گوید: مدت سه سال بود که در دانشگاه کارلف در پراگ درس می‌خواندم، آنجا بود که تصمیم گرفتم که مسلمان شوم.

این سوپر مدل که در حال حاضر برنده‌ی یکی از مسابقات دولتی زیبایی در ایتالیاست، میگوید: زندگی در امارات را از زندگی در چک ترجیح می‌دهم؛ چون وقتی  اوّلین بار دوبی را دیدم، از شیوه‌ی زندگی رایج در آن خوشم آمد و تصمیم گرفتم که همین جا ماندگار شوم.

مارگاریتا مریم

 

مارگاریتا مریم در ادامه می گوید: بسیاری از مردم چک اعتقاد دارند که زن مسلمان جایگاهی کمتر از مردان را دارد اما من در طول زندگی در امارات به چنین چیزی برخورد نکردم؛ بلکه برایم واضح شد که در این باره تفاوت‌های زیادی میان کشورهای اسلامی و دیگران وجود دارد.

هدف از زندگی من در امارات، اتومبیل‌های آخرین سیستم که در خیابان‌های دوبی در حرکت‌اند و مراکز بزرگ تجاری آن نیست، بلکه آنچه مرا شگف‌زده کرده، این است که چگونه مردم از هر جای جهان در اینجا، در سایه‌ی امنیت و آرامش زندگی می‌کنند بدون اینکه کسی دیگری را به خاطر رنگ پوست، نوع لباس و اعتقادش متهم کند.

من قبلاً در یک آژانس مُد مشغول به کار بودم، اما هنگامی که به امارات آمدم، به عنوان مدیر در یک شرکت تجاری جواهرات سنتی در ابوظبی مشغول به کار هستم. به نظر من اسلام زن را سرکوب نمی‌کند، بلکه باید فرق میان دین و فرهنگ را شناخت.

به گزارش القدس العربی وقتی او تصاویر محجبه خود را منتشر کرد بسیاری از طرفدارانش تعجب کردند و گمان کردند این تنها یک تصویر از مدل لباس است که وی در کشورهای عربی ارائه نموده ولی او بالاخره رسما مسلمان شدن خود را اعلام نمود

reverts to Islamمارگاریتا مریم

 منبع: http://muslimmirror.com/eng/former-beauty-queen-of-czechoslovakia-korinkova-reverts-to-islam/

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار