تاریخ انتشار :

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس

سه غیر ایرانی در حرم امام رضا(علیه السلام) مسلمان شدند

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، ۳ تن از زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شدند.

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)  معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه به برکت نظام و انقلاب اسلامی تفکر ناب اسلامی و شیعی در حال گسترش است، گفت: بارگاه منور رضوی به برکت همین نظام و انقلاب است که امروزه به مامنی برای جویندگان حقیقت تبدیل شده و افرادی که با تحقیق اسلام را به عنوان مکتب نجات بخش پذیرفته‌اند، در این فضای ملکوتی به دین مبین اسلام مشرف می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین «سید جلال حسینی» ادامه داد: این تشرف یافتگان که پس از تحقیق و مطالعه در آموزه‌های اسلام آن را به عنوان دین رهایی‌بخش پذیرفته‌اند، با اقرار به وحدانیت خداوند بزرگ و رسالت حضرت رسول (ص) به دین مبین اسلام مشرف شدند.

وی با بیان اینکه این افراد که از برزیل و آلمان به شهر مقدس مشهد سفر کرده‌اند، گفت: در طول اقامت در مشهد توسط کار‌شناسان علوم دینی آستان قدس رضوی به سئوالات و شبهات آنان پاسخ داده شد و آن‌ها با مطالعه و تحقیقات فراوان اسلام را به عنوان دین کاملی که اساس آن برپایه مهرورزی و سعادت استوار شده است، پذیرفتند و شهادتین بر زبان جاری کردند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در ادامه اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی است که اکنون معنویت در جهان بی‌روح حاکم شده و تلاش دشمنان برای جلوگیری از تفکرات دینی و اسلام هراسی بی‌نتیجه مانده است.

حجت الاسلام جلالی بیان کرد: خوشبختانه شاهد هستیم که این دستاورد بزرگ فرصتی برای تبلیغ دین اسلام فراهم آورد و غربت را از دین و مذهب برداشت و مردم می‌توانند آزادانه در مراسمات دینی شرکت کنند.

وی آستان قدس رضوی را از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: امروزه این نهاد عظیم موقوفاتی به پایگاه تأثیرگذاری در جهان اسلام تبدیل شده است و بخش عظیمی از فعالیت‌های آن به عنوان الگو شناخته می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه وظیفه ما خدمت رسانی به زائران علی بن موسی الرضا (ع) است، افزود: آستان قدس رضوی یکی از معدود نهادهایی است که در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، تنها به مردم ایران تعلق نداشته و طیف عظیمی از جهانیان را از خدمات خود بهره‌مند ساخته است.

منبع: جام نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار