تاریخ انتشار :

در اعتراض به اظهارات اخیر «دونالد ترامپ»

اقامه نماز مقابل ستاد انتخاباتی ترامپ در نیویورک

مسلمانان حاضر در این تجمع نیز در مقابل ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ که بخشی از امپراطوری تجاری وی است، نماز خواندند.

7_5678ff146100e

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )   د‌ها نفر از مردم نیویورک در اعتراض به اظهارات اخیر «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری این کشور، ضد مسلمانان، در مقابل ستاد انتخاباتی وی تظاهرات کردند.

در این تجمع که جمع کثیری از مسلمانان نیز حضور داشتند، معترضان ضمن محکوم کردن اظهارات ضد اسلامی و نژادپرستانه ترامپ وی را فاشیست و نژادپرست خواندند.

مسلمانان حاضر در این تجمع نیز در مقابل ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ که بخشی از امپراطوری تجاری وی است، نماز خواندند.

درخواست اخیر ترامپ برای ممنوعیت ورود مسلمانان به خاک آمریکا واکنش‌های شدیدی را حتی در حزب جمهوریخواه و نیز مقامات کاخ سفید و دیگر رهبران و سیاستمداران بین المللی به همراه داشت.

این تاجر میلیاردر که در هفته‌های گذشته چندین بار با بیان اظهارات نژادپرستانه و سخیف خود علیه مسلمان‌ها خبرساز شده، با ادعای اینکه عده زیادی از مسلمان‌ها از آمریکایی‌ها نفرت دارند ورود آن‌ها را به منزله حملات بیشتر در خاک این کشور دانست.

ترامپ اعلام کرده که نمی‌توانیم کشورمان را تا زمانی که بتوانیم دلیل این مشکل و خطرات آن را درک کنیم در معرض حملات شنیع توسط افرادی قرار دهیم که تنها به جهاد اعتقاد دارند و هیچ استدلالی یا احترامی برای زندگی بشری قائل نیستند.

6_5678ff12401af

5_5678ff10915d5

8_5678ff1612771

منبع: ابنا

کانال رسمی سایت رهیافتگان در تلگرام       https://telegram.me/rahyafte_com

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار