تاریخ انتشار :

on islam گزارش داد:

فقط در چند ماه ۱۵۰۰ نفر از ساکنین دبی مسلمان شدند

 برای نمونه در چند ماه گذشته ما بیش از ۲۲۰۰ جلسه سخنرانی اسلامی برگزار کردیم و نزدیک به یک میلیون سی دی از این سخنرانی ها و دیگر مطالب مذهبی را به صورت رایگان در اختیار مشتاقین قرار دادیم.»

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )به نقل از دیلی میل، در ماه های گذشته بیش حدود ۱۵۰۰ نفر از ساکنین دبی مسلمان شدند.

 

بر پایه این گزارش، ۱۴۵۰ نفر از ساکنین دبی که دارای ملیت های مختلف هستند و برای کار در دبی زندگی می کنند و یا به دلیل سفر توریستی به این کشور آمده اند در ماه های گذشته به دین مبین اسلام مشرف شدند. مدیر مرکز اسلامی دبی با بیان آمار فوق اعلام کرد که امسال رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت رسانده ایم.

 

“رشید الجنیبی” مدیر مرکز اسلامی دبی که وابسته به دولت این کشور است افزود: «ما فعالیت های بسیار گسترده ای انجام می دهیم. برای نمونه در چند ماه گذشته ما بیش از ۲۲۰۰ جلسه سخنرانی اسلامی برگزار کردیم و نزدیک به یک میلیون سی دی از این سخنرانی ها و دیگر مطالب مذهبی را به صورت رایگان در اختیار مشتاقین قرار دادیم.»

 

به گفته این مسئول دولتی، این مرکز حدود هفتاد هزار نشریه در طول ماه مبارک رمضان میان مردم پخش کرده است و مراسم های افطاری رایگان نیز دیگر برنامه مرکز در طول ماه مبارک رمضان بوده است.

 

در طول بیست سالی که از تاسیس این مرکز دولتی می گذرد، بیش از بیست هزار نفر که دارای ملیت های گوناگون بودند بخاطر فعالیت های این مرکز مسلمان شدند و با افزایش فعالیت های این مرکز، این آمار نیز افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

 

شایان ذکر است به دلیل نوع تعلیماتی که در این مرکز و برخی مراکز اسلامی دیگر عرضه می شود، تازه مسلمانان جذب به گروه های افراطی و تروریستی می شوند و کمتر با واقعیت اسلام آشنا می شوند و این مساله وظیفه نهادهای مذهبی مشابه در این کشور ما را دو چندان می کند.

جام نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار