تاریخ انتشار :

اختصاصي رهيافتگان

تازه مسلمان آمریکایی : قرآن من را مجذوب اسلام کرد

در درجه اول منطقی بودن دین اسلام من را قانع کرد منطقی که به حقیقت را نشان می‌دهد. درحالی‌که او مسیحی و کاتولیک بود اما هرچه به طبیعت و دنیای اطراف خود دقت می‌کرد گرایش و علاقه‌اش به اسلام بیشترمی‌شد.

 

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )، گروه ترجمه سایت رهیافتگان / در هفته گذشته «نیکول مل‌که» آمریکایی که قبل از این کاتولیک بود به اسلام تشرف یافت. این خواهر پس از تماشای فیلمی درباره اسلام مسلمان شده بود و امروزهم به لطف خدا یک برادر مسیحی به نام عیسی مسلمان شده است. کسی که می‌گوید اسلام یک الگوی کامل برای رفتار اوست. در مصاحبه‌ای که با عیسی انجام شده است وی از مسلمان شدن خود تعریف کرد.

او در این‌باره توضیح ‌می‌دهد که با دیدن طبیعت می‌دیدم همه چیز طبق قوانین خاصی هستند از گیاهان، حیوانات، انسانها و همه موجودات در تکامل و رشد  قرار دارند و خداوند همه را تحت قوانین خاصی قرار داده است به طوری که هرکدام الگوی رفتاری مشخصی دارند.

و این خیلی برای عیسی جالب توجه بود از سوی دیگر او می‌دید بین اسلام و مسیحیت شباهت‌های زیادی وجود دارد این‌که باید رفتاری درست و خوب داشت و به دیگران کمک کرد و صدقه داد.  عیسی هیچ تناقضی در کتاب قرآن  یعنی همان کتاب مقدس مسلمانان ندید حتی می‌گوید: با خواندن قرآن مجذوب پیشرفت‌های علمی شدم که در آن قرآن به آن اشاره گردیده است

در نتیجه عیسی به سمت اسلام هدایت شد هرچه بیشتر مطالعه و تحقیق می‌کرد عطش او برای دانشتن و شناخت اسلام بیشتر می‌گردید. مدام سوالات و ابهاماتی در ذهن او شکل می‌گرفت که تنها با رجوع به اسلام برای آنها جواب پیدا می‌کرد. او به همین دلیل می‌گوید: اسلام به احساس عطشی که داشتم پاسخ گفت  و به‌خصوص با خواندن کتاب مقدس قرآن  به اسلام و مسلمان شدن علاقه پیدا کردم  زیرا تمام سوالاتی که داشتم پاسخ می‌داد. قرآن من را به سمت اسلام هدایت کرد.

گروه ترجمه سایت رهیافتگان 

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار