تاریخ انتشار :

مسعود درخشانی

مسلمان شدن یک بهایی در فیروزکوه با گفتن شهادتین

در آیینی که به همین مناسبت در دفتر حجت الاسلام والمسلمین ˈعبدالعلی استیریˈ امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان فیروزکوه برگزار شد؛ ˈمسعود درخشانیˈ از بهائیان منطقه و ساکن روستای ˈامیریهˈ با جاری کردن شهادتین به دین مبین اسلام روی آورد.

cover.327.200x200

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )،  امام جمعه فیروزکوه در این مراسم به بیان مختصری در مورد اسلام و اهمیت این دین آسمانی و حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه وآله) به عنوان آخرین دین و فرستاده خدا و تمام کننده حجت خود بر مردم پرداخت که موجبات منقلب شدن و گریه این فرد بهایی را فراهم کرد.

در ادامه سوال و جواب هایی بین امام جمعه و این فرد رد و بدل شد که پاسخ ها همگی حاکی از شناخت کافی نامبرده از دین اسلام و پذیرش آن از جان و دل بود.

در پایان و پس از جاری کردن شهادتین، نهج البلاغه ای از سوی امام جمعه به نام برده اعطا شد که همانند کلام الله مجید آن را در آغوش کشید و با احترام کامل آن را بوسید.

حجت الاسلام استیری در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: در یکی از روزهای جمعه ماه مبارک رمضان، این فرد و تشرف وی به دین مبین اسلام در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه به عموم مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی بیان کرد: باید به چنین افرادی توجه و عنایت کافی و وافی داشته باشیم تا خدای ناکرده تحت تاثیر القائات دیگران به مرام و مسلک پیشین گرایش پیدا نکنند.

پیش از این داماد و دو نفر از خواهران این فرد نیز در سالهای گذشته به دین اسلام گرویده بودند.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار