تاریخ انتشار :

تازه مسلمانان

تشرف مربی مسیحی شطرنج ایران به اسلام

ر پایه این گزارش، این مربی اهل لیتوانی پس از آشنایی و تحقیقات لازم در خصوص معارف اسلام و مذهب شیعه با حضور در دفتر نماینده مقام معظم رهبری در مازندران به دین اسلام و مذهب حقه تشیع مشرف گردید.

 

 

 

  مربی مسیحی فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران در دفتر نماینده مقام معظم رهبری در مازندران مسلمان شد.

 
به گزارش رهیافتگان به نقل ازخبرگزاری حوزه، “ویر جینیوس گرابلیاسکاس” مربی شطرنج فدراسیون جمهوری اسلامی ایران با حضور در دفتر امام‌جمعه ساری به دین مبین اسلام مشرف شد.

بر پایه این گزارش، این مربی اهل لیتوانی پس از آشنایی و تحقیقات لازم در خصوص معارف اسلام و مذهب شیعه با حضور در دفتر نماینده مقام معظم رهبری در مازندران به دین اسلام و مذهب حقه تشیع مشرف گردید.

“ویرجینیوس” که نام علی را برای خود انتخاب کرد، می‌گوید: طی ۴ سالی که در ایران بودم با مطالعات زیادی که از دین اسلام داشتم احساس کردم تنها شیعه علی(علیه السلام) بودن می تواند مرا در دنیا و آخرت خوشبخت کند. لذا تصمیم گرفتم از مسیحیت کاتولیک به شیعه اثنی عشری بپیوندم و به همین منظور نام خودم را علی گذاشته و می خواهم از این به بعد شیعه علی (علیه السلام) باشم و  زیر پرچم اسلام زندگی کنم.

لازم به ذکر است وی در محضر آیت الله طبرسی شهادتین را قرائت و رسما مذهب شیعه اثنی عشری را پذیرفت.

گفتنی است این تازه مسلمان که مربی تیم شطرنج جمهوری اسلامی نیز می‌باشد، پس از آشنایی با خانواده‌ شبرنگ در روستای اسرم از توابع ساری با این خانواده وصلت نموده و مراسم عقد وی در دفتر نماینده‌ ولی‌فقیه در مازندران توسط آیت‌الله طبرسی برگزار شد.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار