تاریخ انتشار :

بانوی تازه مسلمان شده:

عشق به حضرت زهرا(س) مسلمانم کرد / با برگزیدن دین اسلام به آرامش رسیدم

بانوی تازه مسلمان شده با بیان اینکه با برگزیدن دین اسلام به آرامش رسیدم، گفت: عشق به حضرت زهرا(س) مسلمانم کرد.

 
به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) آنی تکسی با بیان اینکه عشق به حضرت زهرا (س) مسیر زندگیم را تغییر داد، اظهار داشت: این عشق و علاقه سبب شده به اسلام و مذهب شیعه گرایش پیدا کنم.

این بانوی تازه مسلمان شده با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های بارز حضرت زهرا(س) ایستادگی ایشان در طول دوران به ثمر نشستن درخت اسلام است، تصریح کرد: هر کس که زندگی این بانوی بزرگوار را می‌خواند درس دینداری، محبت به همسر، تربیت فرزند و عشق واقعی خدا را می‌آموزد.

وی با بیان اینکه ایشان در طول دوران تجلی یافتن اسلام دردهای زیادی را تحمل کردند، خاطرنشان کرد: ایشان همواره در کنار پدر بزرگوارشان نبی مکرم اسلام بودند و همین همت و ایستادگی سبب شد تا رسول گرامی اسلام به ایشان لقب ام‌ابیها را بدهد.

تکسی با اشاره به اینکه در یک خانواده مسیحی در فرانسه بزرگ شده است، گفت: وقتی با همسرم آشنا شدم با وجود تعریف‌های نابه‌جای سایر کشورها از اسلام تصویر زیبایی از این دین دیدم و با خواندن قرآن و صرف وقت بسیار توانستم معنی آن را دریابم و فهمیدم که چرا خداوند پس از تورات و انجیل قرآن را نازل کرد.

وی با بیان اینکه هدف من از گرویدن به اسلام نزدیکتر شدن به خدا بود، اظهار کرد: با خواندن و تفکر در قرآن و زندگی ائمه اطهار(س) فهمیدم که با اسلام و قران و تمسک جستن به ائمه معصوم(ع) به ویژه حضرت زهرا(س) می‌توانم به خدا نزدیک‌تر شوم و به واسطه این‌ها و درست عمل کردن به آنها می‌توانم جلو بروم و پیشرفت کنم.

این بانوی تازه مسلمان شده با تاکید بر اینکه پس از ازدواج با همسرم به اسلام و مذهب شیعه علاقمند شدم و خواستم که مسلمان شوم، عنوان کرد: من به خاطر خودم و نزدیکی به خداوند مسلمان شدم و از اینکه توانستم به خوبی اسلام بیاورم بسیار خرسندم.

وی با بیان اینکه در تورات بیشتر بر تصمیم‌گیری تاکید شده است و به همین دلیل یهودیان دانشمندان زیادی دارند و در دین مسیحیت و کتاب انجیل نیز بیشتر به قلب توجه شده و بیشتر تصمیمات قلبی گرفته می‌شود، گفت: این مسائل برای من قانع کننده نبود و با خواندن قرآن دریافتم که تعادل میان مغز و قلب رعایت شده و مغز با قلب همراه است.

تکسی با بیان اینکه هر گاه به مشکلی برخورد می‌کنم با خواندن دقیق قرآن و تمسک جستن به ائمه جواب مشکل را پیدا می‌کنم، ادامه داد: در قرآن در مورد همه موضوعات نوشته شده و این کتاب بسیار کامل است و اگر کسی نتوانست که با خواندن قرآن جواب خود را پیدا کند به این معنی است که آن را با دقت نخوانده است.

وی با اشاره به اینکه قبل از مسلمان شدن دو بار قرآن را خوانده است، اظهار کرد: من قرآن را با دقت خواندم تا اگر از من سئوالی شد بتوانم به درستی جواب دهم و اسلام را با آگاهی کامل انتخاب کنم و من با مغز و قلبم اسلام را انتخاب کردم نه با اجبار کسی که از من بخواهد مسلمان باشم.

تکسی با اشاره به اینکه از زمانی که مسلمان شده شادی و آرامش بیشتری دارد و خطر کمتر به زندگی وی راه می‌یابد، عنوان کرد: فرانسوی‌ها از دین اسلام اطلاعات کمی دارند و فقط در حد آنچه در اخبار می‌شنوند آگاهی دارند.

فارس

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار