تاریخ انتشار :

دکترمحمد حسن قدیری ابیانه

مشرف شدن ۳۰۰ نفر به دین مبین اسلام در مکزیک

ادواردو از شهدا الگو گرفته بود و توانست از ثروت عظیم خود بگذرد و اسلام را به دنیای تجملی و اشرافی ترجیح دهد.

 

th

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان :  هنر در ترویج باورهای دینی و اسلامی نقش موثری دارد و در مکزیک توانستیم از این راه با بیان آیات قرانی و احادیث حدود ۳۰۰ نفر را به دین اسلام دعوت و مشرف کنیم بنابراین از هنرمندان انتظار داریم از هنر خود در این راه بخوبی بهره گیرند. سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در افزود: اگر امروز آمریکا و همپیمانانش جرات حمله به ایران اسلامی را ندارند، به خاطر شهدای والا مقامی است که از جان خود گذشتند تا آرمان های متعالی اسلام باقی بماند.

وی بیان کرد: یاد شهدا و نگاهی به جنبش های بیداری اسلامی استکبار را به زانو در می آورد، بنابراین یادواره شهدا باید در سطح جهانی برگزار شود زیرا زبان هنر تاثیرگذار یک ملت است.

وی تصریح کرد: باید یادواره شهدا را در سطح جهانی برگزار و زندگینامه، باورها، وصیت نامه ها و دست نوشته های آنها را به دیگران منتقل کنیم تا همه الگو بگیرند و راه برای پیروزی ملت های دیگر فراهم شود.

قدیری ابیانه گفت: هر دوره نیازهای خاص خود را دارد و در سالهای اخیر که شعار حماسه اقتصادی مطرح شده از هنرمندان دعوت می کنیم در عرصه جنگ اقتصادی وارد شوند و با آثار خود در قالب هنر به تقویت فرهنگ کار و تلاش، رسیدن به خودکفایی و استقلال اقتصادی در میان جوانان همت گمارند.

وی همچنین خاطره ای از ادواردو آنیلی ثروتمند ایتالیایی که به دین اسلام مشرف شده بود بیان کرد و گفت: ادواردو از شهدا الگو گرفته بود و توانست از ثروت عظیم خود بگذرد و اسلام را به دنیای تجملی و اشرافی ترجیح دهد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار