تاریخ انتشار :

دانستن حقيقت باعث مسلمان شدن الكس شد

مسیحیان می گفتند کعبه توسط مسلمانها ساخته شده و قبل از آن وجود نداشته است

این بهترین تصمیم من درطول زندگی‌ام بوده است. در سال ۲۰۱۰ کتاب مقدس را می‌خواندم بعد با تلفن با یکی از دوستان صحبت می‌کردم و با او درباره ادیان مختلف حرف می‌زدم او از اسلام برایم گفت و سایتی را معرفی کرد تا بیشتر از آن بدانم.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) مترجم اسماء معتمد / این بهترین تصمیم من درطول زندگی‌ام بوده است. در سال ۲۰۱۰ کتاب مقدس را می‌خواندم  بعد با تلفن با یکی از دوستان صحبت می‌کردم و با او درباره ادیان مختلف  حرف می‌زدم  او از اسلام برایم گفت و سایتی را معرفی کرد تا بیشتر از آن بدانم.

از آنجا بود  که شروع به تحقیق درباره اسلام و کتاب قرآن کردم  در گوگل سرچ داشتم تااطلاعات بیشتری پیدا کنم و هر بار کنجکاوی من بیشتر می‌شد. دوست داشتم اطلاعات بیشتری  درباره کتابی که مربوط به ۱۴۰۰ سال پیش است و دچار تحریف و تغییر نشده است کسب کنم برایم جالب بود.

اما نقطه عطف تحول من درباره کعبه یعنی خانه خدا بود . من مسیحی کاتولیک بودم که به مدت هشت سال در مدارس کاتولیک  درس خوانده بودم  آنجا همواره گفته شده بود هرگز کعبه‌ای که توسط  ابراهیم پیامبر بناشده باشد وجود ندارد همه اینها ساختگی مسلمانان است.

ولی وقتی در تحقیقاتم درباره اسلام و قرآن به وجود کعبه پی بردم  خیلی ناراحت شدم از اینکه کلیسای کاتولیک چرا باید حقیقتی که وجود دارد را کتمان کند و به پیروان  مسیحیت دروغ بگوید ؟! چرا اسلام و مسلمانان را بد معرفی می‌کنند؟!

امروز خیلی شاد و سرحالم به گونه‌ای تا قبل از آن هرگز نبوده‌ایم و این برایم مهم است. قبل از این درمدرسه کاتولیک‌ها درس خوانده‌ بودم  و آموزش دینی دیده بودم ابهامات زیادی برایم وجود داشت که پاسخی نداشتم ولی هنگامی که با قرآن آشناشدم و آن را از طریق اینترنت پیدا کردم و با به زبان عربی صوت آن را می‌شنیدم  خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم بعد از آن ترجمه انگلیسی آن را پیدا کردم و گوش دادم به قدری دوست داشتم که یک هفته بعد  ازطریق کامپیوتر و اینترنت شهادتین را گفتم تا مسلمان بشوم و بعد از یک ماه  به مسجد رفتم و آنجا شهادتین را گفتم و مسلمان شدم.

بعد از شهادتین تازه مشکلات و چالش‌های زندگی من شروع شد زیرا خانواده برایشان قابل قبول نبود که تغییر دین بدهم و مسلمان شوم ولی مهم این است که من بهترین و شادترین دوران زندگی خودم را می‌گذرانم پس بقیه مسائل مهم نیست.

من می‌خواهم به خانواده‌ام بگویم که این راه را ادامه بدهند  فقط قرآن را بخوانند تا ببینند چه آرامشی می‌دهد یا تنها به آن گوش بدهند تا متوجه بشوند. وقتی مسلمان شدم اولین ماه رمضان  باید روزه می‌گرفتم اصلا فکرش را هم نمی‌کردم که بتوانم روزه بگیرم و چیزی نخورم و نیاشامم خیلی می‌ترسیدم  که از این امتحان شکست بخورم از خدا کمک خواستم تا یاری‌ام بدهد و من راهدایت کند  بعداز سه روز روه‌داری موفق شدم به خوبی آن را که ساده‌ترین چیز بود طی کنم. خلاصه اینکه ماه رمضان ماه انضباط،‌ تقویت تقوا و توانمندسازی مسلمانان است و خیلی واژه‌های دیگر که زبانم از بیان آن قاصر است. خدا روشکر که توانستم با اسلام آشنا شوم.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار