تاریخ انتشار :

Edoardo Agnelli

دانلود مستند شهید تازه مسلمان ادواردو آنیلی به فارسی

ادواردو آنیلی (Edoardo Agnelli) فرزند ثروتمندترین خانواده ایتالیایی یک مسلمان شیعه بود. پدر او سناتور جانی آنیلی مرد ثروتمند و معروف ایتالیا، مدیر و سهامدار اصلی و صاحب کارخانجات اتومبیل سازی فیات و فراری، باشگاه معروف فوتبال یوونتوس، بانکها و موسسات بیمه، چندین کارخانه و شرکت های تولیدی، تجاری و … چندین شبکه رادیو تلویزیونی و مطبوعات و مجلات معروف و پرتیراژ ایتالیا و … و مادر او یک پرنسس یهودی است.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )ادواردو آنیلی (Edoardo Agnelli) فرزند ثروتمندترین خانواده ایتالیایی یک مسلمان شیعه بود. پدر او سناتور جانی آنیلی مرد ثروتمند و معروف ایتالیا، مدیر و سهامدار اصلی و صاحب کارخانجات اتومبیل سازی فیات و فراری، باشگاه معروف فوتبال یوونتوس، بانکها و موسسات بیمه، چندین کارخانه و شرکت های تولیدی، تجاری و … چندین شبکه رادیو تلویزیونی و مطبوعات و مجلات معروف و پرتیراژ ایتالیا و … و مادر او یک پرنسس یهودی است.

در  ۱۵ نوامبر سال ۲۰۰۰ (سال ۱۳۷۹) – هر ساله مطابق با  ۲۴  آبان ماه – در یک واقعه مشکوک در  گذشت. انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان ایتالیا در ایران، بلا فاصله پس از شهادت او اعلام کردند که او مسلمان و شیعه بوده و بر اثر توطئه صهیونیستها به شهادت رسیده است و روزنامه کیهان در همان روز آن را منعکس ساخت. ۱۵ نوامبر مطابق با ۲۴  آبان سالروز شهادت ادواردو آنیلی تنها فرزند پسر سناتور آنیلی است. در آن روز رسانه‌های ایتالیا پیدا شدن جسد او در زیر یک پل در اتوبانی در ایتالیا را خبر داده و عمدتا خودکشی را به او نسبت دادند.

نام ادواردو بعد از اسلام آوردن او (که قبل از انقلاب حادث شده بود) هشام عزیز و بعد از شیعه شدنش مهدیانتخاب شده بود، در چند نوبت به ایران سفر کرده بود و با  امام خمینی،  آیت‌ا… خامنه‌ای در قبل از ددوران ریاست جمهوریشان، و با هاشمی رفسنجانی در زمان ریاست مجلس شورای اسلامی دیدار کرده بود و به زیارت حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) نایل آمده بود. دیدار او به عنوان فرزند مسلمان صاحب فیات با حضرت امام (ره) در کتاب خاطرات آیت‌ا.. هاشمی رفسنجانی که قبل از شهادت ادواردو به چاپ رسیده ذکر شده است.

وی گفت این شهید عزیز قرار بود یک ماه قبل از شهادتش به ایران بیاید و قصد داشت به دیدار مقام معظم رهبری برود، لیکن والدین او برای ممانعت از این سفر او به ایران، گذرنامه او را پنهان کرده بودند. او به شدت تحت فشار خانواده بود تا دست از اسلام بکشد. ادواردو نگران سوء قصد از سوی صهیونیستها بود و به دوستان مسلمانش گفته بود که آنها او را به خاطر اسلام آوردنش خواهند کشت و قتل او را به خودکشی، حادثه غیرمترقبه یا بیماری نسبت خواهند داد. اما او تصور می‌کرد که تا پدر او زنده است او نیز از چتر حمایت پدر برخوردار خواهد بود و لذا ترور او پس از فوت پدرش حادث خواهد شد.

ادواردو آنیلی در نماز جمعه تهران به امامت آیت الله خامنه ای

ادواردو آنیلی در نماز جمعه تهران به امامت آیت الله خامنه ای

با شهادت ادواردو، سهم او از ارث پدر و مادر پیرش، تماما به تنها خواهرش مارگریتا خواهد رسید (پدر ادواردو در سال جاری شمسی فوت کرد) و با توجه به اینکه خواهر او ۸ فرزند از دو شوهر دارد، این ارث بین آنها تقسیم خواهد شد. مارگریتا خواهر ادواردو از شوهر اولش به نام آلین الکا که یهودی است ۴ فرزند و از شوهر دومش که مسیحی است نیز ۴ فرزند دیگر دارد، بنابراین، بخشی از سهم ارث ادواردو به چند فرزند یهودی خواهر ادواردو خواهد رسید. ضمنا مدیریت موسسه بزرگ فیات و سایر موسسات خانواده آنیلی نیز به نوه بزرگ سناتور آنیلی یعنی جاکوب (Jacopo) یهودی ۲۳ ساله، فرزند بزرگ مارگریتا (خواهر ادواردو آنیلی) خواهد رسید. جوواننینو، پسر عموی ادواردو که جانشین خانواده آنیلی در مدیریت فیات (در صورت مرگ سناتور آنیلی) محسوب می‌شد، نیز چهار سال پیش به طور مشکوکی (ظاهرا بر اثر بیماری) فوت کرد. با فوت مشکوک جوواننینو، پسر عموی ادواردو آنیلی و کشته شدن خود ادواردو که عنوان خود کشی بر آن گذاشته شده بود، مدیریت آینده و عمده ثروت فیات از دست کاتولیک ها خارج و به دست یهودی ها افتاد.

ادواردو آنیلی همانطور که خود پیش‌بینی کرده بود، به شهادت رسیده است و همه قرائن و شواهد بر این امر گواه است که او تا آخرین لحظه بر ایمان اسلامی خود پایدار مانده بود و بلکه حتی در صدد مسلمان کردن دیگران نیز برآمده بود. پدر ادواردو او را تهدید به محرومیت از ارث در صورت عدم ترک اعتقاد به اسلام کرده بود و او برای حفظ دینش حاضر به گذشت از میلیاردها دلار ثروت شده بود، بنابراین، چگونه ممکن است که او با این اعتقاد راسخ به اسلام، دست به خود کشی که در اسلام حرام است بزند. این دلیل نیز احتمال خود کشی او را منتفی می‌کند.

صهیونیستها با به شهادت رساندن ادواردو، هم موجب شدند بخشی از ثروت عظیم پدر به دست یک مسلمان نیفتد و هم با توجه به وضعیت وارثین، نیمی از سهم ادواردو نصیب فرزندان یهودی خواهرش شود.  مارلا کاراچولو مادر ادواردو نیز یک پرنسس یهودی است. صهیونیستها زنان یهودی را در سر راه زندگی مردان ثروتمند قرار می‌دهند تا بدینوسیله راه انتقال ثروت به جامعه یهودی را باز کنند. مرگهای مشکوکی که در این خانواده‌های ثروتمند رخ می‌دهد در جهتی است که در تقسیم ارث در نهایت، قدرت و ثروت، هر چند در طول زمان طولانی، به یهودیان منتقل می‌گردد. اتفاقی که با مرگ ادواردو آنیلی مسلمان و پسر عموی مسیحی اش رخ داد و باعث شد که ثروت و مدیریت خانواده آنیلی از دست کاتولیکها و مسلمانان خارج و به دست یهودیان این خانواده بیفتد. با توجه به نفوذ مجموعه کمپانی های خانواده آنیلی در ایتالیا در حقیقت در آینده شاهد نفوذ روز افزون صهیونیستها در ارکان مختلف ایتالیا خواهیم بود.

هر اتفاقی که برای ۴ فرزند کوچک مارگریتا (خواهر ادواردو) که از پدر مسیحی هستند رخ دهد، بر ثروت چند فرزند دیگر او که از پدر یهودی هستند یعنی جاکوب ۲۵ ساله، لاپو ساله و جینورا (Ginevra) 18 ساله افزوده خواهد شد و بنابر این می‌توان پیش‌بینی کرد که در آینده، صهیونیستها برای ۴ نوه کوچک سناتور آنیلی که پدرشان مسیحی است نیز نقشه بکشند و اتفاقاتی نظیر آنچه بر سر ادواردو آنیلی و پسر عمویش افتاده برای آنها نیز رخ دهد.  این  احتمال قوی وجود دارد که سازمان جاسوسی و تروریستی موساد با حمایتهای صهیونیستهای ایتالیا که در این کشور از تشکیلات قوی‌ای برخوردار هستند،‌ این ترورها را برنامه‌ریزی‌ها کرده باشند.

ادواردو به دوستان ایرانی خود تاکید کرده بود که برای ترک ایمان به اسلام به شدت تحت فشار خانواده قرار گرفته است و حتی او را به زور در یک درمانگاه روانی خصوصی ویژه میلیاردر ها در نزدیکی مرز سویس به طور کاملا مخفی بستری کرده بودند و پزشکان یهودی با گرایش شدید به اسرائیل و صهیونیسم، از طرف خانواده ادواردو ماموریت داشتند تا تدابیری برای شستشوی مغزی او و جدایی او از اسلام اتخاذ کنند. ادواردو تاکید می کرد که صهیونیستهای این مرکز به اصطلاح درمانی حتما مسلمان بودن او را به اسرائیل گزارش خواهند کرد و این مقدمه‌ای برای ترور او خواهد بود، لیکن او در ایمان خود استوار است و تا پای جان به آن وفادار خواهد ماند.”

فردای شهادت او، انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان ایتالیا طی اطلاعیه‌ای مسلمان بودن و شهادت او توسط صهیونیستها را اعلام کردند، لیکن مطبوعات ایتالیا موضوع را کاملا سانسور نمودند و خبرگزاری آنسا ایتالیا که در ایران دفتر دارد، علی‌رغم دریافت اطلاعیه آنرا منعکس نساخت. اقدام دستگاه قضایی ایتالیا برای تحقیق در مورد قتل ادواردو بک خواسته بر حق می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد تا ماجرای یک کودتای بزرگ یهودیان صهیونیست علیه مسلمانان و مسیحیان در ایتالیا که حاکمیت یهودیان بر این مجموعه بزرگ را در پی دارد بر ملا شود.  کودتایی که حتی در ایتالیا متوجه وقوع آن نیز نشدند. هم اکنون می توان می توان کارخانجات فیات و سایر موسسات متعلق به این خاندان را موسساتی صهیونیستی قلمداد کرد.

متن زیر قسمت پایانی نامه ای است که ادواردو در تاریخ ۳ می ۱۹۸۰ نوشته است.

May Allah guide you
may He protect you, please be
careful becouse i feel a lot
for you to-day
May Allah be with us
always
Edoardo Agnelli

امیدوارم الله شما را هدایت کند. امیدوارم او شما را حفظ کند، لطفا محتاط باشید. زیرا من امروز احساس قوی ای نسبت به شما دارم. امیدوارم الله همیشه با ما باشد.
ادواردو انیلی

.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۲۴۰*۳۵۲)

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار