تاریخ انتشار :

اختصاصي رهيافتگان

اسلام ستیزی که می خواست به مسجد حمله کند ولی، ‌جذب اسلام شد + عکس

خارج از احترام و برخورد خوب مسلمانان، من وقتی با آنها صحبت کردم اعتمادم جلب شد. من نشستم با آنها حرف زدم و درحالی‌که به دقت حرفهایم را گوش می‌دادند به تمام سوالات و ابهاماتی که در ذهن نسبت به آنها داشتم با صبر و حوصله در مدتی طولانی جواب دادند. من تازه آن مکان را کشف کردم و به نماز حساس و علاقه‌مند شده بودم

jason_leger (1)

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) جیسون لجر اسلام ستیزی تندروی است که روز جمعه گذشته همراه با عموی خود به مسجد جامع در شهر فینیکس در آریزونا حمله کرد درحالی‌که پرچم مخالفت با اسلام و مسلمانان در دست داشت و تی‌شرتی با همین عنوان به تن داشت که نشان از نفرت او ازمسلمانان بود می‌خواست تا به صفوف نماز جمعه مسلمانانی که در حال نماز در مسجد بودند حمله کند. او آنها را نئوفاشیست می‌خواند که باید نابود شوند و از بین بروند. جیسون لجر از اسلام ستیزان پرسابقه‌ بود، همه کم و بیش او را می‌شناسند و خطرش را حس می‌کردند  که چه نفرتی نسبت به مسلمانان دارد اما وقت ورود به مسجد گویا خدا چیز دیگری می‌خواست زیرا وقتی به مسجد حمله کرد انگار معجزه‌ای اتفاق افتاده باشد تحول و دگرگونی در او ایجاد شد و آن اوج خشم و ناراحتی به نرمش مبدل گردید.

وقتی به مسجد رفت و احترام و برخورد خوب مسلمانان را دید که با او با اخلاق خوب حرف می‌زدند و با او به گفت‌وگو نشستند؛ دیگر قصد حمله و توهین و صدمه زدن به مسلمانان را نداشت و مجذوب آنها شد.

او در مصاحبه‌ای گفت: خارج از احترام و برخورد خوب مسلمانان، من وقتی با آنها صحبت کردم اعتمادم جلب شد. من نشستم با آنها حرف زدم و درحالی‌که به دقت حرفهایم را گوش می‌دادند به تمام سوالات و ابهاماتی که در ذهن نسبت به آنها داشتم با صبر و حوصله در مدتی طولانی جواب دادند. من تازه آن مکان را کشف کردم و به نماز حساس و علاقه‌مند شده بودم  اتفاق جالبی که بود  این‌که بعد از نماز مسلمانان برای همه دعا می‌کنند.

او ادامه داد: ما باید به مردم مسلمان اجازه بدهیم  که هرطور می‌خواهند پوشش داشته باشند و هر آنچه می‌خواهند بگویند و انجام بدهند. اصرار لگر باعث شد تا مسجد بازسازی شود و قول داد تا دیگر این تی‌شرت را نپوشد و با شرمندگی گفت این شیوه را ترک خواهد کرد و نگاه افراطی و تند نسبت به مسلمانان نخواهد داشت.

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار