تاریخ انتشار :

وهابي مستبصر يمني:

عصام العماد: حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) عامل شیعه شدن من بود

روحانی وهابی که به مذهب حقه تشیع گرویده است، مظلومیت و حقانیت حضرت زهراسلام الله علیها را عامل شیعه شدن خود برشمرد و گفت: برای وهابیان خیلی سخت است که قبول کنند حقانیت از آن حضرت زهراسلام الله علیها است چون با این کار، خودشان را زیر سوال می برند.

 

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )به نقل از ابنا ـ ظهر امروز همایش فاطمیون با حضور ائمه جمعه قرچک، خیرآباد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران، دیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، فرماندار، روسای ادارات و نهادهای شهرستان قرچک در سالن ملائک برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی طی سخنانی با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: بنیاد شهید یکی از یادگارهای ارزشمند امام خمینی (رحمت‌الله‌علیه) است که با صدور فرمان تاریخی خود مبنی بر تاسیس این نهاد مقدس و انقلابی زمینه ساز ظهور نهادی شد که در طول دوران انقلاب بتواند به عنوان مروج واقعی فرهنگ جهاد و شهادت این روحیه ایثار و فداکاری که ضامن بقا و امنیت ملی جمهوری اسلامی است را در جامعه بسط و گسترش دهد.

وهابیت با مسیر اصلی اسلام فاصله دارد

امام جمعه قرچک افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک شجره طیبه دارای دشمنان زیادی است که هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی و ترور دانشمندان این مرز و بوم نشان دهنده این دشمنی است، در جنگ تحمیلی یک دنیا در مقابل ایران ایستاد و انواع تحریم ها، فشارهای اقتصادی و تهاجم نظامی علیه این ملت صورت گرفت اما ایران اسلامی ایستاد و تسلیم نشد.

وی ادامه داد: رزمندگان ما با حضور آگاهانه و با بصیرت خود در برابر هجمه سخت دشمنان با شجاعت ایستادند و با نثار خون پاکشان امنیت، آزادگی و آسایش را برای ملت به ارمغان آوردند و انتقال رشادت‌های شهدا که در راستای حفظ آزادی و استقلال ملت جان خود را فدا کردند بهترین و کارسازترین قدرت نرم در برابر هجمه‌های فکری و فرهنگی دشمنان است.

این مسئول سپس ضمن خیر مقدم ویژه به استاد عصام العماد، روحانی وهابی که به مذهب حقه شیعه گرویده است با اشاره به تحرکات وهابیت اظهار داشت: این فرقه که خط و مسیر اصلی آن از اسلام اصیل و مکتب اهل سنت تفاوت اساسی داشته و در حقیقت حتی معاند خود اهل سنت نیز هستند در تلاش هستند تا آنجایی که ممکن است نسبت به اصول و آرمانها و معارف حیاتبخش شیعه هجمه کنند که در این مسیر ترفندها و حیلههای مختلفی را دستاویز خویش قرار میدهند.

امام جمعه قرچک ادامه داد:  شنیدن حقایق از همگان خوب و خوش است اما قطعا شنیدن حقایق از کسی که با درایت، تحقیقات و دانش بسیار راهی را انتخاب می کند تاثیر بسزایی دارد.

عصام العماد

با خواندن خطبه حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) شیعه شدم

در ادامه این همایش دکترعصام العماد روحانی وهابی راه یافته به مذهب نورانی تشیع با اشاره به ویژگی خانوادگی خود اظهار داشت: خانواده بنده یکی از خانواده های ریشه دار یمنی و مشهور از نظر سیاسی و دینی است و تحت تربیت عموی خویش شیخ عبدالرحمن العماد رشد کردم و افکار سلفیت و وهابیت را فرا گرفتم.

عماد تأکید کرد: وهابیون تلاش دارند که از طریق ماهواره، کتاب، جزوهها و نشریات نسبتهای ناروایی را به شیعه وارد کنند و وجهه شیعه را منفی جلوه دهند و در این مسیر از هزینههای فراوان بهره جسته و سعی دارند نقطه ضعفها، مشکلات و عدم اصیل و واقعی بودن خودشان را در پرتو این گونه اعمالشان منفی نگاه دارند.

وی متذکر شد: آنها با اعمال نفوذ و فشارهای متعدد سعی در کنترل و محدودکردن مکتب تشیع را دارند به گونهای که تلاش میکنند مبانی اعتقادی و اصول آرمانی این مکتب در جوامع علمی گسترش پیدا نکند و آحاد آزاداندیشان و حقیقتطلبان به این اصول و آرمانها دسترسی پیدا نکنند.

این استاد برجسته علوم حوزوی گفت: زمانی که در کتاب جاهز (از علمای اولیه اهل تسنن) مشغول تحقیق بودم به عبارتی برخورد کردم که این عالم سوالی مطرح کرده بود که چرا مسلمانان بعد از رحلت رسول اکرم(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) از دخترش حمایت نکردند.

وی افزود: حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) برای اثبات تملک بر فدک حضرت علی (علیه‌السلام) و حسن و حسین (علیهم‌السلام) را شاهد قرار داد، پس چرا خلیفه اول قبول نکرد، پاسخ جاهز بسیار مفید است، ایشان برای پاسخ به این مساله به ازدواج موقت اشاره می کند.

العماد عنوان کرد: جاهز می گوید زمانی که خلیفه دوم در خطبه و در منبر متعلق به پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) با صراحت اعلام می دارد که رسول گفته ازدواج موقت حلال است و من می گویم حرام است و همه صحابه پای منبر نشستند، گوش می دهند و حرفی نمی زنند دیگر توقع دفاع از حق دختر پیامبر که بعد از رحلت ایشان مستضعف شده است را نمی توان داشت.

وی سپس به عبارتی از امام فخرالدین رازی اشاره کرده و گفت: زمانی که وهابی بودم گمان می کردم این که زهرا (سلام‌الله‌علیها)گفته است در تشییع من دو خلیفه شرکت نکنند عیب از زهرا (سلام‌الله‌علیها) است نه از دو خلیفه اما پس از تحقیق متوجه این توصیه حضرت زهرا شدم.

عماد ادامه داد: در حال تحقیق در مورد این مساله بودم که به عبارتی از امام فخرالدین رازی برخورد کردم که جالب بود و بعد از خواندن این عبارت اطمینان یافتم حقانیت با حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها)است، این عبارت این بود که من در حیرتم زمانی که آیات ارث و تاکید پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) برای آنکه انسان تلاش کند برای ورثه مال و زمین بگذارد وجود دارد چطور ممکن است رسول(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) فدک را بخشیده باشد و به فاطمه (سلام‌الله‌علیها)نداده باشد

تبیین ظلم به حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) را رسالت خود می دانم

عصام العماد افزود: زمانی یکی از صحابه نزد پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) آمد و گفت تمام اموالم را وقف کردم، رسول ناراحت شدند و گفتند تو حق داری ثلث مال خود را ببخشی، حال چطور ممکن است رسول گفته باشد بعد از من تمام ماترک صدقه باشد.

وی گفت: بر مبنای رای تمام انسان های عاقل اگر کسی بخواهد مالی را وقف کند اولین نفراتی که متوجه می شوند فرزندان او هستند نه دوستان و یاران که ارث به آنها تعلق نمی گیرد، مگر در حالتی که پدر احساس کند فرزندان سفیه باشند، سفیه یعنی کسی که نمی تواند مال و زمین را نگه دارد.

این عالم وهابی راه یافته به مذهب تشیع ادامه داد: با وجود اینکه رسول(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) سید عقلا است چطور ممکن است به خلیفه اول گفته باشد مال من صدقه باشد و به دخترش نگفته است، گفتم شاید دخترش زهرا (سلام‌الله‌علیها) سفیه باشد، تحقیق کردم و دیدم رسول اکرم(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) ، حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) را کامل ترین زن عالم معرفی کرده، پس چطور ممکن است به خاندان خود نگفته باشد.

وی اظهار داشت: من با خواندن این عبارات در کتاب امام فخرالدین رازی به حیرت فرو رفتم،مظلومیت حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) از مهمترین عوامل گرایش به تشیع است و من این امر را در مقاله ای با عنوان “نقش مظلومیت حضرت زهرا در استبصار مطرح کردم.

عصام العماد گفت: کتابی که یکی از علمای اهل تسنن که شیعه شده نوشته است نامش را گذاشته است (بنور فاطمه سلام الله علیها اهتدیت) و در این کتاب می گوید بنده با خواندن خطبه حضرت زهرا سلام الله علیها شیعه شدم.

وی ادامه داد: برای وهابیان خیلی سخت است که قبول کنند حقانیت از آن زهرا سلام الله علیها است چون با این کار، خودشان را زیر سوال می برند و به خاطر همین من دیدم بهترین وسیله برای تبیین وتثبیت برائت، توضیح دادن داستان حضرت زهرا سلام الله علیها و قیام آن حضرت در مقابل آن دو نفر و مظلومیت فوق العاده آنحضرت به وسیله آنهاست.

عصام عماد یک وهابی بود که پس از مطالعه درباره مذهب حقه شیعه مثل بسیاری از علمای سنی به مذهب شیعه گروید وی ۱۷ سال در مراکز علمی اهل سنت به تحصیل پرداخت، وی پس از اینکه کتبی را بر علیه شیعه و امام علی (علیه‌السلام) نوشت به حقانیت شیعه و امیر المومنین پی برده و پس از شیعه شدنش کتبی بر رد کتب قبلی خود نوشت.

اشتراک گذاری :


  1. علی رضا گفت:

    سلام عصام حالا کوجا ساکن چیکار می کنه

    • edvardo گفت:

      سلام تا اونجا که می دونیم قم هست چند سال قبل هم واسه یه برنامه در مسجد کمرزرین اصفهان انجمن ازش دعوت کرد.
      سخنرانی خوبی داشت والبته اخلاقشم خوبه
      جالب بود وقتی مخاطبین شنیدند او کسی هست که ضد امام علی علیه السلام کتاب نوشته و حالا شیعه شده تاثبر گذار بود

  2. ناشناس گفت:

    عالی

آخرین اخبار