تاریخ انتشار :

مریم؛ بانوي رهیافته آلماني

حجاب یک پوشش صرف نیست بلکه یک عقیده عمیق است

وی با اشاره به پذیرش اسلام از سوی انسان‌های آزاداندیش در صورت شناخت صحیح دین اسلام گفت: زمینه فکری و آمادگی روحی بسیاری کشورهای غربی برای شناخت دین اسلام وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ به خوبی برای توسعه و گسترش این دین مبین استفاده کرد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )،  این بانوی ایرانی‌الاصل متولد آلمان که در شب شهادت حضرت امام هادی(ع) در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد، علت انتخاب دین مبین اسلام را تاثیر قرآن و منابع مطالعاتی مذهب تشیع عنوان کرد و گفت: مطالعه کتب مذهبی یکی از علایق شخصی‌ام است و از این طریق با قرآن کریم و دین آسمانی اسلام آشنا و تصمیم به انتخاب آن گرفتم.

این بانوی تازه مسلمان شده اظهار کرد: وقتی به حرم مطهر حضرت رضا(ع) مشرف شدم به محض ورود به این مکان قدسی در قلبم احساس آرامش خاصی پدید آمد.
وی اظهار داشت: از اینکه فرصتی ایجاد شد که به زیارت امام رضا(ع) بیایم بسیار خوشحالم و در این مکان احساس می‌کنم که به خدا و امام رضا(ع) خیلی نزدیک هستم.
وی با اشاره به پذیرش اسلام از سوی انسان‌های آزاداندیش در صورت شناخت صحیح دین اسلام گفت: زمینه فکری و آمادگی روحی بسیاری در کشورهای غربی برای شناخت دین اسلام وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ به خوبی برای توسعه و گسترش این دین مبین استفاده کرد.

این بانو که نام مریم را برای خود برگزید، افزود: به منظور شناساندن دین اسلام به غیر مسلمانان کتابی از علامه مجلسی را به صورت ساده و روان به زبان آلمانی ترجمه و چاپ کرده‌ام که این کتاب تاثیر شگرفی بر روی خودم گذاشت.

این تازه مسلمان شده عنوان کرد: حجاب یک پوشش صرف نیست بلکه یک عقیده عمیق است و پاسخی به ندای فطرت و نشان تمدن و فرهنگ اسلامی است.
لازم به ذکر است، محصولات فرهنگی شامل کتب و قرآن به زبان آلمانی به رسم یادبود از سوی مدیریت زائران غیر ایرانیآستان قدس رضوی به وی اهدا شد.

منبع:استان قدس رضوی

اشتراک گذاری :


  1. ناشناس گفت:

    عنوان را درست کنید

آخرین اخبار