تاریخ انتشار :

فرزند مسلمان مالک بزرگترین کارخانه‌های شراب ایتالیا

۱۳ فروردین سالگرد شهادت کنت لوکا گائتانی لاواتلی

وی فرزند یکی از بزرگترین و معروفترین تولیدکنندگان شراب در ایتالیا که به سلطان شراب معروف است، می‌باشد. پدر وی مالک کارخانه بزرگ و قدیمی تولید مشروبات الکلی به نام مونتالچینو Montalcino است؛ کارخانه‌ای که اینک به دست برادرش جلاسیو Gelasio Gaetani D’Aragona Lovatelli به همراه مراکز پورنو اداره می‌شود

images

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )، انجمن شهید ادواردوآنیلی سالگرد شهادت مظلومانه لوکا را پاس می دارد. پدر لوکا لاواتللی مالک کارخانه بزرگ و قدیمی تولید مشروبات الکلی به نام مونتالچینو Montalcino است.لوکا از زمان کودکی از دوستان ادواردو آنیلی بود.وی در سال ۱۹۸۸ به همراه ادواردو آنیلی به ایران آمد.یکی از دوستان ادواردو در جلسه‌ای به مدت دو ساعت با لوکا در هتل آزادی صحبت می‌کند و این جلسه منجر به اسلام آوردن وی و پذیرش تشیع می‌شود،سپس به اتفاق هم به منزل آیت‌الله سید علی گلپایگانی واقع در یوسف‌آباد می‌روند و آنجا مراسم تشرف لوکا به تشیع برگزار می‌گردد.لوکا در این سفر به همراه ادواردو به مناطق جنگی جنوب کشور سفر می‌کند…

 یادبود شهید کنت لوکا
دوست ادواردو آنیلی که در واقعه‌ای کاملاً مشابه با حادثه شهادت ادواردو اخیراً به قتل رسیده،‌ یکی از سه فرزند بزرگترین مالک کارخانجات تولید مشروبات الکلی ایتالیا بوده است.
محمد حسن قدیری ابیانه از دوستان نزدیک شهید ادواردو آنیلی، در یادداشتی در سایت خود درخصوص قتل مشکوک لوکا، فرزند یکی دیگر از اشراف ایتالیایی که از دوستان نزدیک ادواردو بوده،‌ آورده است: برنامه خبر ظهر کانال یک تلویزیون ایتالیا در روز ۱۳ فروردین امسال، ۳ آوریل ۲۰۰۷ خبر پیدا شدن جسد کنت «لوکا گائتانی لاواتلی» ۵۷ ساله را می‌دهد.
وی فرزند یکی از بزرگترین و معروفترین تولیدکنندگان شراب در ایتالیا که به سلطان شراب معروف است، می‌باشد. پدر وی مالک کارخانه بزرگ و قدیمی تولید مشروبات الکلی به نام مونتالچینو Montalcino است؛ کارخانه‌ای که اینک به دست برادرش جلاسیو Gelasio Gaetani D’Aragona Lovatelli به همراه مراکز پورنو اداره می‌شود.
لوکا از زمان کودکی از دوستان ادواردو آنیلی بود. وی در سال ۱۹۸۸ به همراه ادواردو آنیلی به ایران آمد. در آن زمان ادواردو از طرف شبکه یک تلویزیون ایتالیا مسئول تهیه یک فیلم مستند در مورد ایران شده بود. ادواردو با اعمال نفوذ خود توانسته بود مجوز ساخت چنین برنامه مستندی را بگیرد. او خود مسئولیت ساخت مستند را بر عهده گرفت تا مستندی متفاوت و مبتنی بر حقایق جنگ و ایران بسازد؛ فیلمی که بعداً از تلویزیون پخش شد.
در این سفر ادواردو دوست خود، لوکا گائتانو لاواتللی را با خود به ایران آورد. لوکا در این سفر به عنوان فیلمبردار به ایران آمده بود. در این سفر ادواردو به دوستان ایرانی خود گفته بود که با لوکا در مورد اسلام صحبت کرده و او را تا مرز اسلام آورده است اما نتوانسته او را مسلمان کند. اما بر این باور بود که یک «هل» برای اسلام آوردن او کافی بود و از آن‌ها می‌خواهد که با لوکا صحبت کند.
20140404_191247_01
یکی از دوستان ادواردو در جلسه‌ای به مدت دو ساعت با لوکا در هتل آزادی (اوین) صحبت می‌کند و این جلسه منجر به اسلام آوردن وی و پذیرش تشیع می‌شود. سپس به اتفاق هم به منزل آیت‌الله سید علی گلپایگانی واقع در یوسف‌آباد می‌روند و آنجا مراسم تشرف لوکا به تشیع برگزار می‌گردد. لوکا در این سفر به همراه ادواردو به مناطق جنگی سفر می‌کند. البته این در زمانی است که آتش‌بس بین ایران و عراق برقرار شده بود.
لوکا ناچار بود بین ثروت و عقیده یکی را انتخاب کند و او نیز مثل ادواردو عقیده را برگزیده بود. زندگی ساده و شغل فیلمبرداری را بر تولید مشروب و فعالیت در امور مستهجن را ترجیح داده بود و به خاطر عقایدش توسط خانواده منزوی و مترود شده بود. او به خانواده‌اش گفته بود که بین عقیده و ثروت عقیده را ترجیح می‌دهد.
دوستان ایرانی لوکا می‌گویند در سفری که سال‌ها قبل بعد از اسلام آوردن لوکا به ایتالیا داشته‌اند به منزل او رفته بودند و مشاهده کرده‌اند که لوکا عکس امام خمینی را در اطاق خود نصب کرده است.
Edoardo&Luca Gaetan

Edoardo&Luca Gaetan

یکی از برادران لوکا به نام کریستوفولو Cristofolo که با ادواردو و لوکا بسیار صمیمی بود، بر اثر یک سانحه در ورزش چتربازی چترش باز نشد و جان خود را از دست داد.
جلاسیو برادر لوکا، با لاپو الکان پسر یهودی‌زاده خواهر ادواردو که با شهادت ادواردو به جانشینی پدر ادواردو برگزیده شد، دوست بوده و در فسادهای او مشارکت داشته است.

شیهد کنت لوکا
شباهت قتل هر دو نفر (ادواردو و لوکا) نشان می‌دهد که قتل توسط یک گروه انجام شده است با این تفاوت که لوکا از نظر جسمانی قوی‌تر از ادواردو بوده و مقاومت‌هایی از خود نشان داده است و زخم‌هایی بر بدن او مشاهده گردیده است که پلیس در صدد نسبت دادن آن به زخم‌های هنگام پرت شدن از پل است. حال آنکه اگر او خود را از پل پرت کرده بود نباید مسیر راه پله به خون او آغشته باشد.
برخی منایع نیز سعی می‌کنند با گمانه‌پردازی قتل او را به معتادینی که ممکن است در محل تردد داشته بند نسبت دهند و یا او را نیز به اعتیاد مواد مخدر متهم نمایند.
یکی از تاکتیک‌های صهیونیست‌ها برای تمرکز ثروت ازدواج با افراد بسیار ثروتمند است تا از این طریق ثروت به فرزندان یهودی‌زاده برسد، اما توطئه در اینجا ختم نمی‌شود بلکه مرگ و میر در خانواده‌ای که یکی از آن‌ها با زنی یهودی ازدواج کرده است، شروع می‌شود. به نحوی که سهم ارث وارثین یهودی افزایش یابد. این همان بلایی است که بر سر خانواده ادواردو نازل شد و ظاهراً خانواده گائتانی نیز احتمالاً دچار آن شده است.
جنازه شهید کنت لوکا گائتانی لاواتلی

جنازه شهید کنت لوکا گائتانی لاواتلی

مراسم تشییع لوکا ۱۷ فروردین در کلیسای سانتا ماریا در تراستوره در رم برگزار گردید. در این مراسم آلین الکان شوهر یهودی خواهر ادواردو نیز حضور داشت. ۲۰۰ نفر در تشییع جنازه لوکا شرکت کردند. ادواردو آنیلی به دوست ایرانیش گفته بود که آلین الکان یهودی (شوهر خواهر ادورادو) کانون خطر و توطئه علیه او است.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار