تاریخ انتشار :

نشریه مسلمانکا (زن مسلمان )

حضور “زن مسلمان” در نمایشگاه “حلال وندی” روسیه

مواد غذایی حلال و سخنرانی های متنوع از برنامه های سه روزه «وندی بازار» است که از روز ۱۴ فروردین در مسکو آغاز به کار کرده و امروز به کار خود پایان می دهد.

IMG14260584
به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )، نشریه مسلمانکا (زن مسلمان )وابسته به بنیاد مطالعات اسلامی روسیه در نمایشگاه حلال “وندی” مسکو شرکت کرد.
مواد غذایی حلال و سخنرانی‌های متنوع از برنامه‌های سه روزه «وندی بازار» است که از روز ۱۴ فروردین در مسکو آغاز به کار کرده و امروز به کار خود پایان می دهد.
طی ۳۶ ساعت برنامه سه روزه، ۲۵ برند، ۵ برنامه نمایش مد و ۳۰ سخنرانی و مستر کلاس برگزار خواهد شد. هدف اصلی از برگزاری “وندی ـ بازار”، ایجاد ارتباط، ایده پردازی، و سامان بخشیدن به همکاری عملی شخصیت‌ها و پروژه‌ها در موضوع حلال است
هدف این برنامه، ارائه جایگزین زنده و واقعی برای جریان مرکزی سبک زندگی در زمینه مُد، درهم شکستن کلیشه‌های تنگ‌نظرانه برداشت از مد و نقض آرای مبتنی بر فلسفه مصرف و منفعت جویی است
خانم تاتیانا کریلاوا و تینا میتوسوا از جمله شخصیت‌ها و سخنرانان شرکت کننده در این برنامه از سوی “مسلمانکا” است.
موضوع هنر ابروباد سازی، ارائه تمریناتی برای سلامتی مفاصل و ستون فقرات، خوشنویسی عربی و خوشنویسی ایرانی از جمله این برنامه‌های مسلمانکا در وندی بازار است.

منبع: حوزه

اشتراک گذاری :


  1. ..... گفت:

    سایتتون عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی هست
    هر روز سر میزنم به طور اتفاقی آشنا شدم و روزی نشده که سر نزنم !
    یا علی

آخرین اخبار