تاریخ انتشار :

اسماعيل امين

کتاب ده صفحه‌ای که اروگوئه‌ای‌ها را مسلمان می‌کند

اسماعیل امین مبلغی که در آمریکای لاتین مشغول تبلیغ و ترویج اسلام است در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی از کتابی کم حجم نوشته است که موجب مسلمان شدن ده‌ها نفر در اروگوئه شده است.

21163_268

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )، اسماعیل امین مبلغی که در آمریکای لاتین مشغول تبلیغ و ترویج اسلام است در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی از کتابی کم حجم نوشته است که موجب مسلمان شدن ده‌ها نفر در اروگوئه شده است.

اسماعیل امین همراه با انتشار عکسی در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی، نوشت:

«این یک برش از صحنه ای است که شاهد بودم. این سه نفر دارند با هم صجبت می کنند. اون پیرزن سمت چپ بازنشسته است و کارشناس مسایل سیاسی در رادیوی اروگویه و عاشق هوگوچاوز.

اما اگه دقت کنید یک کتاب لب پنجره است که این پیرزنه را تحت تاثیر قرار داده… به نظر شما چه کتابی است؟ اون آقای وسطی فقط با همین یک کتاب مسلمان شده و چند تا سایت و یک رادیو برای تبلیغ اسلام راه انداخته.

حالا فکر می کنید این چه کتابی است که این قدر تاثیر گذار بوده آن هم در یک کشور لاییک. اون کتاب ده صفحه بیشتر نداره و این آقا این کتاب را برای همه مسوولان کشور اروگویه فرستاده. این آقا همیشه چند تا از این کتاب داره و به بقیه هدیه می ده.

در اروگویه به این کتاب می گن کتاب علی. آره کتاب علی علیه السلام. چند روز پیش یکی اومده بود می گفت به من یک کتاب علی بدید. این کتاب کوچک نامه امیرالمومنین علی علیه السلام به مالک اشتر است. این همان کتابی است که در این کشور مردم را مسلمان می کند. در اروگویه به نامه حضرت علی علیه السلام به مالک اشتر می گن کتاب علی.

آیا من و شما کتاب علی را خوانده ایم؟ شاید بتوانیم دوباره مسلمان بشویم!»
منبع: رجا نیوز-عقیق

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار