تاریخ انتشار :

آرتورمیکو

«آرتورمیکو» مهندس کامپیوتر کمپانی کالیفرنیا چگونه شیعه شد

«آرتورمیکو» مهندس کامپیوتر کمپانی کالیفرنیا با مراجعه به مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی با به زبان آوردن شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.

download (3)

 

 

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )، این تازه مسلمان، درباره علت تشرفش به دین اسلام گفت: برای اولین بار از طریق یکی از دوستان ایرانیم که مسلمان هستند، با این دین آشنا شدم.

وی بیان کرد: در مراوداتی که با این خانواده داشتم نسبت به دین اسلام کنجکاو شدم و با راهنمایی‌هایی که از آنها گرفتم و کتاب‌هایی که در این باره مطالعه کردم نسبت به اسلام اطلاعات قابل توجه‌ای به دست آوردم.

رمیکو افزود: با تحلیلی که نسبت به دین مبین اسلام و دین مسیحیت داشتم، به حقانیت و کامل بودن این دین الهی یقین پیدا کردم و با شناخت و آگاهی اسلام را پذیرفتم.

این تازه مسلمان عنوان کرد: زمانی که متوجه شدم میلاد حضرت رضا(علیه السلام) نزدیک است، تصمیم گرفتم در حریم قدسی حضرت رضا(علیه السلام) مسلمان شوم.

این زائر حرم مطهر رضوی که برای اولین بار است به حرم مطهر مشرف می‌شود، افزود: احساس می‌کنم این امام نظر لطفی نسبت به من داشته‌اند که اجازه دادند در شب میلادشان و در حرم مطهرشان مسلمان شوم.

وی از این‌که به دین مبین اسلام مشرف شده است، ابراز خوشنودی کرد و گفت: از امروز مسیر زندگیم تغییر کرد و امروز آغازی برای یک زندگی جدید است و سعی می‌کنم با مطالعات بیش‌تر اطلاعاتم را نسبت به دین اسلام گسترش دهم.
منبع: رجا نیوز-عقیق

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار