تاریخ انتشار :

پرفروش‏ترین کتاب سال امریکا

“زندگینامه پیامبر اسلام” نوشته کارن آرمسترانگ + دانلود

این کتاب عنوان پرفروشترین کتاب سال امریکا پس از حادثه ۱۱ سپتامبر را از آن خود کرده است.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) “کتاب زندگینامه پیامبر اسلام (ص)” نوشته کارن آرمسترانگ در سال ۱۳۸۳ توسط انتشارات حکمت به چاپ رسیده است.

این کتاب ۳۷۷ صفحه دارد و از مقدمه مترجم و نویسنده، ده فصل اصلى و پى‌نویس‏ها تشکیل یافته است، اما آرمسترانگ کیست؟ انتشارات حکمت او را این‏گونه معرفى مى ‏کند:
خانم کارن آرمسترانگ یکی از صاحب‏نظران مشهور در عرصه دین در جهان انگلیسى‌زبان است که هفت سال از عمرش را در مسلک راهبه‏اى کاتولیک سپرى کرد. او شرح احوال خویش را در زندگى‌نامه پرفروش «از میان معبر باریک» بازنویسى کرده است. وى مؤلف کتابهاى پرفروش و نام‌آورى چون «تاریخچه‏اى از خدا» که تا کنون به بیش از سى زبان ترجمه شده است، «اسلام: تاریخى کوتاه» و «کتاب بودا» از مجموعه کتابهاى انتشارات واید نفلدونیکلسون است. آثار دیگر آرمسترانگ عبارت‌اند از: «در جستجوى خدا: بنیادگرایى در آیین یهود»، «مسیحیت و اسلام»، در «آغاز: تفسیرى نوین از پیدایش»، «تاریخ اورشلیم: یک شهر، سه دین» و «خداشناسى از ابراهیم تاکنون»
کتاب «زندگینامه پیامبراسلام(ص)» آرمسترانگ که یک ماه پس از حادثه یازدهم‌ سپتامبر انتشار یافت و به پرفروش‏ترین کتاب سال امریکا تبدیل شد، با چه انگیزه‏اى به نگارش درآمد؟ آرمسترانگ در پاسخ به این پرسش مى‏نویسد: ۱ــ در برابر مخالفت یک کنگره اسلامى انگلیسى، شیوخ عربستان و علماى الازهر با فتواى آیت‌الله خمینى(ره)، معرفى دنیاى اسلام به خونخوارى، متعصب دانستن اسلام و مسلمانان و ارائه چهره وحشتناک از سیماى محمد(ص) واکنشى صورت نمى‏گیرد، در حالى که محمد(ص) یکى از انوار تاریخ بشریت است؛ ۲ــ غیرمنصفانه است که اقدام چند مسلمان افراطى را به آیین پیامبر اسلام(ص) نسبت دهیم و دین او را دین ترور، قتل و وحشت بنامیم.

رمز فایل : www.yjc.ir

منبع:باشگاه

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار