تاریخ انتشار :

اسم من صادق و از آمریکای لاتین هستم

هدیه امام حسین(علیه السلام) به جوان تازه‌مسلمان غربی

نوری که در کوه‌های آمریکای لاتین به ما رسید، همان نوری است که هزار و ۴۰۰ سال قبل از کربلا ساطع ‌شده و امیدواریم در آینده بتوانیم نور امام حسین (علیه السلام) را انتشار دهیم

farhangnews_114149-321910-1423842742

 

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )،جوان تازه‌مسلمان شده از آمریکای لاتین که پس از اسلام آوردن، نام «صادق» را برای خود برگزیده است، در سفر به شهرستان دامغان در این شهر به فارس اظهار داشت: اسم من صادق و از آمریکای لاتین هستم؛ علت اینکه اسلام را پذیرفتم، به خاطر حرکت انقلابی امام حسین (علیه السلام) بود.

وی تصریح کرد: من سئوالی از شما دارم و اینکه چگونه مردی که هزار و ۴۰۰ سال پیش جان و خانواده‌اش را در راه زنده نگه‌داشتن اسلام و امر به‌ معروف فدا کرد، مگر می‌شود فراموش شود؟

این جوان تازه‌مسلمان شده ادامه داد: مردی که با ۷۲ نفر از یاران خود تلاش کرد تا دین خدا را به سمت درست هدایت کند، بسیار ارزشمند است و بعد از هزار و ۴۰۰ سال که از حرکت امام حسین (علیه السلام) می‌گذرد، امروز نور امام حسین (علیه السلام) به آمریکای لاتین رسیده است.

صادق بیان کرد: قیام امام حسین (علیه السلام) مثل موتور محرکی است تا مقابل دشمنان بتوانیم از خود قدرت دفاعی داشته باشیم؛ مسلمانان آمریکای لاتین متوجه شده‌اند که امروز و فردا چه برنامه‌ای برای زندگی خود می‌توانند داشته باشند؛ چون برنامه آن‌ها بر اساس راه امام حسین (علیه السلام) تنظیم شده است.

وی افزود: امام حسین (علیه السلام) برای من و خانواده‌ام مثل یک نیروی قدرتمند است تا بتوانیم زندگی را به جلو ببریم و بر دنیا پیروز شویم؛ در آمریکای لاتین، دین‌های زیادی مثل کاتولیک، پروتستان و ارتدکس وجود دارد؛ اما من در آمریکای لاتین اسلام را انتخاب کردم.

جوان تازه‌مسلمان شده از آمریکای لاتین اضافه کرد: اسلام مثل دین‌های دیگر تحت سلطه آمریکا و اسراییل نیست؛ من یک آیه در قرآن خواندم که این آیه به من قدرت بخشید و آن آیه این است که «خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نخواهد داد؛ مگر اینکه خودشان بخواهند» و این آیه راهی را جلوی من باز کرد و باعث شد تا من به ایران بیایم و طلبه شوم.

صادق گفت: باید اسلام را به خوبی برای مردم کشورم یاد بگیرم؛ امروز من طلبه و در شهر مقدس قم مشغول به تحصیل و فراگیری علوم دینی هستم.

وی توصیه کرد: در راه امام حسین (علیه السلام) باشید تا در آینده ما و تمام دوستانمان در آمریکای لاتین بتوانیم حکومت اسلامی شیعی تشکیل دهیم؛ اسلامی که ما می‌خواهیم یاد بگیریم، اسلام واقعی است نه آن اسلامی که آمریکا و اسرائیل معرفی کرده‌اند.

این جوان تازه‌مسلمان شده اضافه کرد: آن‌ها دین اسلام را تروریست و خشونت‌طلب معرفی کرده‌اند و من می‌خواهم به مردم دنیا بگویم اسلامی که در ایران معرفی می‌شود، اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه وآله) است و دروغ نیست.

صادق در پایان متذکر شد: نوری که در کوه‌های آمریکای لاتین به ما رسید، همان نوری است که هزار و ۴۰۰ سال قبل از کربلا ساطع ‌شده و امیدواریم در آینده بتوانیم نور امام حسین (علیه السلام) را انتشار دهیم؛ از امام حسین (علیه السلام) سپاس‌گزارم که به ما یک هدیه داد و آن، انقلاب اسلامی ایران است و هدیه دیگر، داشتن رهبری مثل امام خامنه‌ای است.

منبع: فرهنگ نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار