تاریخ انتشار :

لیام نیسون در گفت‌وگویی که با «القدس العربی»:

بازیگر ایرلندی هالیوود

لیام نیسون بازیگر ایرلندی‌الاصل سینمای آمریکا گفت: دوست دارم صدای اذان و ترانه‌های اسلامی را گوش کنم چراکه با شنیدن این صداها از تنش‌های عصبی رها می‌شوم.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )   ، لیام نیسون بازیگر ایرلندی‌الاصل سینمای آمریکا در گفت‌وگویی که با روزنامه «القدس العربی» درباره فیلم جدیدش با عنوان «بدون توقف» داشته، گفته است: دوست دارم صدای اذان و ترانه‌های اسلامی را گوش کنم چراکه با شنیدن این صداها از تنش‌های عصبی دور  و رها می‌شوم.

بنابر این گزارش، نیسون که در ایرلند شمالی و در یک خانواده کاتولیک بزرگ شده و پدرش مدیر مدرسه‌ای کاتولیکی بود ایمان خود به این مذهب را پس از مرگ همسرش در سال ۲۰۰۹ از دست داده و می‌گوید: تعالیم کلیسای کاتولیک نتوانست من را از غرق شدن در ماتم مرگ همسرم نجات دهد برای همین دیانت من به این مذهب و کلیسا در درون من پایان یافته است.

 

وی با اشاره به ادامه داشتن این تنش‌های عصبی و غم فقدان همسر در او تا هنگامه تصویربرداری فیلم «گرفته شده ۲» در ترکیه، می‌افزاید: در ترکیه ۵ بار در روز صدای اذان را می‌شنیدم؛ در هفته اول این صدا برایم آزاردهنده بود چراکه از ساعت ۵ صبح شروع می‌شد در حالی که من ساعت ۶ بیدار می‌شدم و عملا یک ساعت از خوابم را از دست می‌دادم.

نیسون ادامه داد: در هفته دوم احساسم این بود که این صدا دارد وارد بدنم می‌شود و در هفته سوم دوائی بود که بدون آن نمی‌توانستم زندگی کنم چراکه آرامش جان بود و در عین حال احساسات انسان را به شکلی ویژه برمی‌انگیخت و جدا زیبا بود و آرام آرام متاثر شدم به گونه‌ای که قبل از ترک ترکیه چندین سی‌دی از ترانه‌های اسلامی را خریدم و این روزها حتما قبل از خواب آنها را می‌شنوم.

منبع: فارس

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار