تاریخ انتشار :

«آتشوشی ناکاته »مهندس ژاپنی با نام رضا در آستارا مسلمان شد

اسلام را کامل‌ترین دین خدا یافتم و مسلمان شدم

به گزارس رهیافتگان به نقل از فارس: آتشوشی ناکاته (رضا) پس از مسلمان شدن اظهار کرد: متولد و ساکن شهر توکیو  ژاپن هستم و شغل بنده مهندس رایانه و مجرد هستم.

وی افزود: مدت ۶ سال بود از دین بودا خسته شده بودم و دیدم این دین پاسخگوی نیاز امروز نیست.

رضا با اشاره به مطالعه دین‌های مختلف گفت: درباره دین‌های مسیحی و یهودی تحقیق کردم اما قانع نشدم و مدتی است که شخصاً در زمینه دین اسلام تحقیق کردم.

وی ادامه داد: در تحقیقات ۶ ساله خود به این نتیجه رسیدم که دین اسلام کامل‌ترین دین‌ها است و داخل اسلام دیدم شیعه ۱۲ امامی ناجی به نام امام زمان (عج) دارد و برترین دین خدا است.

مهندس ژاپنی به آشنایی خود با ایران اشاره کرد و یادآور شد: مدت ۱۰ سال است با دوستم مقصود سپهری در ایران رفت و آمد دارم و او بنده را راهنمایی کرد به آستارا بیایم و مدتی تحقیق کنم.

وی اضافه کرد: دوستم به من گفت اگر با قلبت اسلام آوردی در آن صورت نزد امام جمعه آستارا می‌رویم و شهادتین را می‌گویی.

رضا گفت: به آستارا آمدم و بسیار تحقیق کردم و در مسلمان شدن ثابت‌قدم شدم و از دیروز تاب و تحمل نداشتم می‌خواستم هر چه سریع‌تر نزد آقای حافظ‌نیا بیایم و مسلمان شوم که امروز آمدم و قلباً مسلمان شدم.

در ابتدا امام جمعه آستارا مقداری برای این مرد ژاپنی از اسلام و مسلمان شدن صحبت کرد و از او پرسید آیا تحقیق کردی، وقتی کسی اسلام می‌آورد باید تحقیق کند و با خلوص شود که جوان ژاپنی پاسخ داد به خوبی در این زمینه تحقیق کرده و آگاهانه اسلام را پذیرفته است.

امام جمعه آستارا نیز شهادتین را خواند و جوان ژاپنی در حضور یک روحانی و چند مرد مسلمان آنها را تکرار کرد و پس از مسلمان شدن نام خود را رضا گذاشت

اشتراک گذاری :

آخرین اخبار